Nainen, mille pimpassa tuntuu kun mies suihkauttaa
Kommentit (23)
Ei sitä tunne. Se on vain ohi hetkessä.
Entä mitä mieltä olet kun sulle annetaan suoleen kunnon letkulla mällit, kerrohan tekikö eetua?
Vierailija kirjoitti:
No eihän sitä tunne - onhan se vagina melko tunnotonta ympäriinsä.
Jep, sulla se on tunnoton. Kerro vaikka jotain uutta.
Vai ei tunnu missään. Mä ainakin tunnen kun mieheni laukeaa sisääni. Ehkä teillä vaan sitten on ne tunnottomat paikat?
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä mieltä olet kun sulle annetaan suoleen kunnon letkulla mällit, kerrohan tekikö eetua?
Kumma juttu että sinulle tulee nämä homo jutut ensimmäisenä mieleen. Teetkö omille homoseksuaalisille fantasioillesi oman ketjun. T: Ap
Vierailija kirjoitti:
Vai ei tunnu missään. Mä ainakin tunnen kun mieheni laukeaa sisääni. Ehkä teillä vaan sitten on ne tunnottomat paikat?
Jotkut kumppanit ovat sanoneet tuntevansa. Pitäisi se ainakin tuntea kun kalu nykii orgasmissa melko samaan tapaan kun mies tuntee naisen orgasmin. T: M 51 v
Vierailija kirjoitti:
Eihän miehenä sitä voi tietää...
En minä ainakaan sitä "suihkausta" tunne. Mutta miehen sykkivä elin sisällä tuntuu huiman hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan sitä "suihkausta" tunne. Mutta miehen sykkivä elin sisällä tuntuu huiman hyvältä.
Näin minulle on myös kerrottu että sitä kalun liikettä on vastapuolesta ihanaa tuntea. T: M 51 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin mun suoleeni voi mies laueta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin mun suoleeni voi mies laueta.
Kiitos tästä tiedosta, mutta tämä ketju oli naisten vastauksille. M 51 v
Ei sitä voi tuntea, vaikka joku väittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä voi tuntea, vaikka joku väittää muuta.
Näin voi olla itse suihkauksen suhteen. Mutta kalun sykkivä liike kun se laukeaa pitäisi naisen kuin naisen tuntea. T: M 51 v
Vierailija kirjoitti:
Näin on vaimonikin sanonut kysyttyäni. Ei tunne suihkausta vaikka multa tuleekin paljon siemennestettä Mutta kullin sykkimiset tuntenut helposti ja lauennut niinhin lukuisia kertoja. Itse asiassa monesti vaimon orgasmit olleet minun laukeamisesta kiinni.
Olen mies ja menee hieman ohi naisten tuntemukset kun mies laukeaa. Tuli vain tuosta otsikosta mieleen kun kerran aktin jälkeen vaimo lähti vessaan alapesulle ja kipitti sitten takaisin makkariin ja hyvä että ei käynyt päälle kuin yleinensyyttäjä😄 valitti ja ihmetteli että mihin se on hävinnyt, tunsin kuitenkin että se nytkähteli sisälläni😅 Rupes syyttämään että feikkaan orgasmini ja heitti vielä tyynyllä😂 No etsittiin sitten porukalla loppu-ilta suihkun kera eikä sitä löytynyt. Aamulla hän vielä omin käsin ja silmin halusi varmistaa että tavara liikkuu. En kyllä ymmärrä itsekkään mitä sinä iltana tapahtui kun spegut ei liikkunut. Vai mitä lie tapahtunut🤔
Se tuntuu kuin ripulipaskat alkaa valua suusta ulos ja persiistä lentää oksennus . Kokonaisvaltainen pahoinvointi .
n29
Ei lasti tunnu missään, laasti voisi tuntua.. .
No eihän sitä tunne - onhan se vagina melko tunnotonta ympäriinsä.