Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tohon googlen historiaan jäädä sellasia hakutuloksia joita ei ole haettu?

Vierailija
18.05.2008 |

mulla tulee tohon että "girl on girl" ja "girl sex" meillä ei ole miestä tässä talossa??? minä ja 2 kpl teini-ikäistä tyttöä..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selaimessa on sellainen toiminto, joka käyttää jotain googlen omaa listaa niistä asioista joita ihmiset eniten hakee. siis tuhansia hakusanoja valmiiksi, ettei tarvitse itse kirjoittaa koko juttua itse. Eikä ainoastaan englanniksi, vaan myös muilla kielillä. Ei varmana kukaan tässä huushollissa ole etsinyt mitään sanalla "käsekuchen" mutta niin vaan se sieltä tulee, jos alkaa naputtelemaan kä

ole siis huoleti.

Vierailija
2/14 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tee testi. Pyyhi googlen hakuhistoriat pois, tai siis just nuo sanat. Eli meet sen sanan kohdalle ja painat delete. Ei näytä enää noita sanoja kun painat g-kirjaimen. Ja sitten vaikka viikon päästä käyt kokeilemassa google hakua..

Minä teen joskus niin että kokeilen google haussa joka kirjaimen ja katson mitä sanoja näyttää. Juu meillä on mies talossa....

Melkein luulisin, että google ei näytä semmosia sanoja mitä sillä ei ole haettu. Tytöt ehkä tajuaa poistaa sivuhistorian..kuten miehenikin.. Sitte on kiva käydä välillä kattomassa googlen historiaa tai esin youtuben historia..että mitä sitä on taas haettu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakukone alkaa ehdotella heti jotain ilmeisesti tosi suosittuja sivuja, kun olen vasta pari kirjainta kirjoittanut.

Vierailija
4/14 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erikseen sivuhistoria ja erikseen "form data", eli tieto, mitä on syötetty kenttiin jolloin tietty sivusto tarjoaa automaattisesti aiemmin kirjoitettua tekstiä, jos kirjoitettava teksti alkaa samalla kirjaimella.

Vierailija
5/14 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä googlen hakuikkunassa on oma sanastolista, jota ei deletoimalla voi poistaa. Aloita kirjoittamaan "myö" ja ne ainoat kaksi hakusanaa jotka aivan 100% saat ovat "myötätuulirock" ja "myöhempien aikojen pyhien jeesuksen kristuksen kirkko". KOKEILE vaikka!

Vierailija
6/14 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on asetuksissa, että nuo lomakkeiden ja hakupalkkien tiedot ei tallennu.

Luulin, että googlella on joku oma historia juttunsa ;-)

Vierailija
7/14 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikilla on.

Vierailija
8/14 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, form dataan ja selainhistoriaan jää vain tiedot, joita koneella on rekisteröity tehdyksi.

Vierailija
9/14 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan googleen näpytellä ihan kaikki hakusanat alusta loppuun.

Hyvä niin.

Vierailija
10/14 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä voi olla selainkohtaisia eroja. mulla on firefoxin selain.

Vierailija
11/14 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos poistaa yksityisyystiedot kuten sivuhistorian ja tallennetut lomaketiedot kaikki haetut jutut häviää

Vierailija
12/14 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi helposti noloja tilanteita, kun vaikka joku katselisi kun tekisin hakua ja vanhat nolotkin haut tulisi näkyviin!

Kyllä saan googleen näpytellä ihan kaikki hakusanat alusta loppuun.

Hyvä niin.

Vierailija
13/14 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se sitten riippua selaimesta? Sama googlehan kaikilla on.

Vierailija
14/14 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se ehdottaa kuin "girl on grill". - 18