Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on härski tunnustus, älä avaa jos et halua lukea.

Vierailija
20.04.2007 |

Olen harrastanut seksiä useamman naisen kanssa (olen siis itse nainen) ja voin kertoa, että pimpit tuntuvat sisältä keskenään TODELLA erilaisilta. Voin vain kuvitella, miten seksikokemukset vaihtelevat miesten mielestä, koska erot ihan oikeasti ovat huikeat.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko lainkaan että myös häpyhuulet ovat erilaisia?

Oliko partnereillasi kaikkilla ulkonevat häppärit vai sekstailitko vain viivakoodillisten kanssa?

Vierailija
2/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä uutinen tuo nyt sitten on. Olen saanut pippeliä kilometritolkulla, ja on niissä veitikoissa ja niiden käyttäjissäkin eroja. Silloin kun tuntuu hyvälle niin silloin puristelee, eikö vain. Jos ei tiedä mitä nappia painaa, tai ei vain muuten kiinnosta, niin on odotettavissa tasaisen harmaata rukkasta ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olen jo päätellyt et on harvinaista herkkua. Ei joka reva huudata sillä lailla.

Vierailija
4/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen kai ne naistenkin seksikokemusjutut perustuu...

Vierailija
5/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pippelitkin erilaisilta.

En kuitenkaan usko että naisten emättimissä on eroja " huono" tai " hyvä" . Tuskin kukaan on sisältä mitään hiekkapaperia ja asenteella ja asennoilla saa varmaan " huonoimmastakin" pimpistä irti mitä mukavimman seksikokemuksen?.

Vierailija
6/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaas nyt tuo avaus ihan huolella.

Vierailija
7/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa on lihaksia paljon enemmän, eli ovat tiukempia. Olen kokeillut jopa aivan onttoakin pimppiä, se oli jotenkin pelottava kokemus. Toiset sykkivät koko ajan, toiset eivät lainkaan vaan orkku tulee aivan varoittamatta.

Omanikin on aika lihaksikas ja olen aina saanut miehet hulluksi.

Vierailija
8/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siitä olen jo päätellyt et on harvinaista herkkua. Ei joka reva huudata sillä lailla.

aika hauskasti ilmaistu. Kai se niin on :D

Vierailija
9/9 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim G-pisteen stimulaatiossa on suuria eroja.,jos nyt siis todella merkittävistä eroista halutaan puhua.

Lisäksi on tietenkin häppäreiden ja klitan koko on olemassa mutta roiskuorgasmit tekee mun kohdallani _suuren numeron_

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän