V*tuttaa nämä tupakoitsijat
Jotka valtaavat omalla savullaan ulkotilan istumapaikkoja.
Kommentit (25)
Minä en haluaisi maksaa lihavien terveydenhuoltomenoja.
Töissä monet haisee tupakalle. Olen huutanut että menkää jumankauta suihkuun. Niitten vaatteet haisee todella kauas.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinun mt-ongelmista sitten pitää yhteiskunnan maksaa.
Minä poltan vain omalla parvekkeella.
Äsken sivussa parkissa poltti vaivihkaa mies. Meinasin mennä kysyyn saako hermosavut,)) ei haissut savu pahalle. T. Entinen röökin polttaja 5v ilman.
Onpa todella uusi ja virkistävä aihe keskuskelussa!😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää nämä hullut neuroottiset akat. En voi sietää heitä.
Vierailija kirjoitti:
Töissä monet haisee tupakalle. Olen huutanut että menkää jumankauta suihkuun. Niitten vaatteet haisee todella kauas.
Mitä vastasivat huutoosi?
Saahan sitä vituttaa. Mutta mitä ajattelit asialle tehdä? Niin, et yhtään mitään.
Onko niitä vielä olemassa? Tuntuu että kaikki on jo lopettanut.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et määrää muiden tupakointia.
Vierailija kirjoitti:
Käyt suihkussa vaatteet päällä? Veikkaan, että myös sinä haiset.
Olen vähentänyt tupakointia, kerran kahvilassa istuessani näin nuoren viehättävän naisen sytyttävän ulkona savukkeen. Voi miten kiehtova savukiemura jäi jälkeensä, alkoi tehdä julmetusti tupakkaa mieli mutta saatoin melkein haistaa sen kutsuvan tuoksun, tyydyin sillä kertaa siihen. On paljon todella pahoja hajuja mutta tupakka tuoksuu kuivalle kesälle, nuuh
Mua v*tuottaa se, että meillä on Petterin ja Riikan hallitus
Vierailija kirjoitti:
Enää tyhmimmät polttaa.
mulla on Asperger ja jos mulle tulee sellainen vaihe, että muut ihmiset ärsyttää niin pysyn sisällä kotona. suosittelen samaa sinulle.
jos pitää poistua kotoa laitan kuulosuojaimet, maskin ja nenän alle vicksiä ettei muut löyhkää nenään ja sitten vielä aurinko lasit jottei häikäise muiden ego.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää tyhmimmät polttaa.
Ei taida pitää paikkaansa tämä höpötys. Ranskassa poltetaan paljon tupakkaa, mutta eletään suomalaisia pidempään. Sardiniassa eletään maailman pisimpään, vaikka siellä poltetaan paljon tupakkaa.
Ai. Mua ketuttaa ihmiset, jotka valtavalla ruhollaan peittää muiden näkyvyyden ja saastuttaa silmäni.
N49, savuton