Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samanlailla kuten pettäminen on seksuaalinen synti,niin on myös homo/ lesbo suhteet

Vierailija
08.12.2025 |

En ymmärrä miksi jotkut seksuaaliset synnit pitäisi käsittää ja suvaita normina ja hyväksyttävinä, kun ne eivät sitä ole oikeassa hengellisessä totuudessakaan.

Miksi siis pitäisi valehdella?Uskotko ihmiseen vai Luojaasi.

Oikealla tosi rakkaudella on hengelliset säännöt,se ei riko ihmistä henkisesti, eikä se ole luonnotonta tai vastoin Jumalan Sanaa,eli Raamattua.

Niin kuin pettäminen satuttaa jokaista kolmea osapuolta henkisesti ( pettäminen rikkoo myös itse pettäjiä) niin myös luonnottomat samaa sukupuolta olevien  seksuaaliset suhteet vahingoittavat ja rikkovat itse synnintekijöitä.

Vaikka näissä molemmissa tapauksissa synnintekijöinä ovat  molemmat omasta halustaan, se ei silti poista syntisyyttä, ja toiminnan huonoja seurauksia.

Jumalan sääntöjen rikkominen ei ole ikinä hyväksi ihmiselle,sillä se ei ole rakkautta.Se on pahaa, sillä Jumala on rakkaus ja Hänen sääntönsä varjelevat ja ovat rakkautta.

Jumalan /Luojamme säännöistä poikkeaminen on aina pahaa, ihminen ei voi sitä päättää eikä tietää.Sillä ihminen ei ole viisaampi kuin Luojansa.

Sen vuoksi mitään syntejä,eikä varsinkaan seksuaalisia syntejä pidä hyväksyä ja ajatella niiden olevan hyväksi ihmiselle.

Ne rikkovat ihmisen ydintä,identiteettiä, joka on  kokonaisvaltaisesti ihmisen hyvinvointiin vaikuttava tekijä.Se rikkoo ihmisen mielenrauhan ,joka taas vaikuttaa mielenterveyteen.

Jos ihmisellä ei ole mielenrauhaa,hän ei voi olla koskaan oikeasti onnellinen.

Esittää hän voi vaikka kuinka iloista ,mutta sisintä kalvaa synti,levottomuus.

Levottomuus johtuu synnistä.Niin kauan kuin elät synnissä, niin kauan jatkuu levottomuutesi ja ahdistuksesi.

Huom! Synnistä valistaminen ei ole tuomitsemista.Tuomitseminen on vasta sitä, jos rankaisee asiasta jotenkin.

Sanoihan Jeesuskin: "ÄLÄ TEE ENÄÄ SYNTIÄ".

Jeesuksen lailla pyydän ,älä tee enää syntiä.Se rikkoo sinua itseäsi.Minuun sinun syntisi  ei vaikuta, haluan vain jokaisen tietävän  oikean totuuden,sillä valheellista totuutta julistetaan nykyään ev.lut kirkkoa myöten ja Jeesus on käskenyt seuraajiaan tuomaan totuutta julki.Oma on päätöksesi mihin uskot,uskotko ihmiseen vai Luojaasi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa vain kaksi sukupuolta, mies ja nainen. On olemassa vain yksi aito avioliitto, miehen ja naisen välillä. Fakta tieto!

Vierailija
22/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sori, mullakin on oikein hyväja ihana olla tässä "syntisessä" elämässäni. Ei ahdista, ei purista ja elämä on täynnä iloa, onnea ja rakkautta. En tarvitse tähän mitään satuolentoja ja näkymättömiä jeesuksia pilaamaan tunnelmaa. 😂

Kyllähän tätä maallista elämää voi elää täysin hyvin ilman Jeesustakin, sehän on selvää, mutta kuka silloin pelastaa viimeisellä tuomiolla? 

Kuoleman jälkeisestä elämästä ei ole mitään todisteita, niin kannattaakohan sen vuoksi uhrata mahdollisuutensa onneen, rakkauteen ja hyvään elämään eläessään? 

Ennemmin uskon Jumalan Poikaa, kuin satunnaisia nettitrolleja. 

Ja mistä lähtien syntielämä on ollut hyvää elämää?? No, ehkä hetken aikaa, mutta

Olen itse kääntynyt uskoon (en toki kristinuskoon). Se asia joka herätti minut oli juuri se tyhjyys ja paha olo mikä tuli henkisesti syntien tekemisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää hihhulit huolehtimaan ihan vaan omista synneistänne. Luuletteko te ihan vakavissanne että minä tarvitsen mihinkään teidän hyväksyntäänne? Tai että minua millään tavalla kiinnostaa mitä te suvaitsette? Minä kun olen ateisti niin nämä teidän jeesus juttunne ei minulle kuulu millään tavalla, eikä ne minua sido millään tavalla. Minun kun ei tarvitse elää ja rakastaa teidän mielikuvitus kavereiden sääntöjen mukaan, minulla on vapaus elää ihan kuten itse parhaaksi koen kun en usko näihin teidän jumaliinne. 

Hiljaa h*ora. Suomi on kristitty maa ja sen mukaan pitää elää, olit itse kristitty tai et.

Trollihan tämä, mutta muistutettakoon että ulkokultainen uskonnollinen teatteri ei ketään pelasta. Ei siis riitä että esität kristittyä, vaan täytyy olla henkilökohtainen suhde Jeesukseen. 

Vierailija
24/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sori, mullakin on oikein hyväja ihana olla tässä "syntisessä" elämässäni. Ei ahdista, ei purista ja elämä on täynnä iloa, onnea ja rakkautta. En tarvitse tähän mitään satuolentoja ja näkymättömiä jeesuksia pilaamaan tunnelmaa. 😂

Kyllähän tätä maallista elämää voi elää täysin hyvin ilman Jeesustakin, sehän on selvää, mutta kuka silloin pelastaa viimeisellä tuomiolla? 

Mitään viimeistä tuomiota ei ole eikä tule, vaikka sinulla sellainen harha onkin. Ja saat harhasi ihan vapaasti pitää jos haluat, mutta älä tuputa niitä muille.

Raamatun mukaan jokainen ihminen tulee olemaan viimeisellä tuomiolla tekemässä tiliä elämästään. Ja tuputuksen on jatkuttava vain kovempana, koska niin lähetyskäsky mää

Se teidän opus koskee teitä kun te siihen uskotte. Ei ketään muuta. Minulle kyseinen kirja on tasan yhtä arvokas historiallinen teos kuin mikä tahansa ikivaha kirja, eikä velvoita minua millään tavalla. Mitään muuta kuin historiallista merkitystä kyseisellä kokoelmalla ei minulle ole. Sinä saat elää sen teoksen paimentolaiskansojen tarinoiden mukaan niin paljon kuin sinä haluat. Minua se ei voisi kuitenkaan vähempää kiinnostaa. Eikä mikään määrä tuputustasi muuta sitä faktaa. 

Vierailija
25/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoleman jälkeisestä elämästä ei ole mitään todisteita, niin kannattaakohan sen vuoksi uhrata mahdollisuutensa onneen, rakkauteen ja hyvään elämään eläessään? 

Ja mistä lähtien syntielämä on ollut hyvää elämää?? No, ehkä hetken aikaa, mutta

Minkä jumalan poikaa? Jumalia on tuhansittain.

Minun jumalani on Ukko Ylijumala. Hän ei ole kiinnostunut ihmisten makuuhuonepuuhista. Ei ole niin pikkumainen jumala.

Vierailija
26/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa vain kaksi sukupuolta, mies ja nainen. On olemassa vain yksi aito avioliitto, miehen ja naisen välillä. Fakta tieto!

Minä elän lakien, en sinun uskomustesi mukaan. Lain edessä meillä on sukupuoli neutraali avioliitto ja se on fakta, eikä se fakta muutu vaikka kuinka ulisisit. 😂

Vierailija
27/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja jos evoluutioteoria on totta, niin miksi vain mies ja nainen voivat saada lapsia? Miksi ei mies ja mies tai nainen ja nainen? Samaa sukupuolta olevat parit eivät ole evoluutiolle hyödyllisiä.

Vierailija
28/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää hihhulit huolehtimaan ihan vaan omista synneistänne. Luuletteko te ihan vakavissanne että minä tarvitsen mihinkään teidän hyväksyntäänne? Tai että minua millään tavalla kiinnostaa mitä te suvaitsette? Minä kun olen ateisti niin nämä teidän jeesus juttunne ei minulle kuulu millään tavalla, eikä ne minua sido millään tavalla. Minun kun ei tarvitse elää ja rakastaa teidän mielikuvitus kavereiden sääntöjen mukaan, minulla on vapaus elää ihan kuten itse parhaaksi koen kun en usko näihin teidän jumaliinne. 

Hiljaa h*ora. Suomi on kristitty maa ja sen mukaan pitää elää, olit itse kristitty tai et.

Trollihan tämä, mutta muistutettakoon että ulkokultainen uskonnollinen teatteri ei ketään pelasta. Ei siis riitä että esität kristittyä, vaan täytyy olla henkilökohtainen suhde Jeesuks

Ihan kiva, mutta olen ateisti. Silti suomi on kristitty maa.

Vierailija
29/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää tekopyhät tuomitsevat hihhulit on pahimpia synnintekijöitä usein.Juopotellaan ja petetään sikaillaan kulissien takana.

Näinhän sinä toivot, että he eivät olisi muita kummempia. Jumalalla on kuitenkin voima muuttaa ihmiset ja uudestisyntymisen jälkeen he eivät enää halua elää synnissä, ei julkisesti eikä salaisesti. Monet ovat kyllä olleet aika pahojakin ihmisiä ennen, mutta se on mennyttä. Parannuksen tekeminen ja kilvoittelu on osa kristityn vaellusta ja se jatkuu läpi elämän. 

Vierailija
30/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä elän lakien, en sinun uskomustesi mukaan. Lain edessä meillä on sukupuoli neutraali avioliitto ja se on fakta, eikä se fakta muutu vaikka kuinka ulisisit. 😂

Mitäs sitten jos se lesboilu olisi laitonta? Olisitko sitten hetero taas?

Vierailija
31/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kristityt" luulevat, että joku oikeasti kääntyy heidän tekopyhän jumalansa uskoon tämän vastenmielisen tuputuksen myötä. 

Voiko turhemmin aikaansa käyttää?

Vierailija
32/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä lähtien syntielämä on ollu

Olen itse kääntynyt uskoon (en toki kristinuskoon). Se asia joka herätti minut oli juuri se tyhjyys ja paha olo mikä tuli henkisesti syntien tekemisen jälkeen.

Miksi rakkaus ja parisuhde tuntuisi homoseksuaalin mielestä synniltä? Miksi siitä tulisi henkisesti tyhjä olo? 

Vierailija
33/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel että kiinnostaa. Mulle on aivan yksi lysti jos mun seksuaalinen suuntautuminen ja sen toteuttaminen on sinulle synti. 😂 Sittenpä on, koita elää sen kanssa, mulla kun ei ole pienintäkään tarvetta muuttua, eikä sun kokemat ongelmas kosketa mua kerta kaikkiaan mitenkään, eikä voisi vähempää kiinnostaa. 😂 

Elät pimeydessä ja heräät Tuomiopäivänä ikuiseen rangaistukseen helvetin tulijärvessä. Homouden synninkin saa kyllä anteeksi kun ottaa armon vastaan mikä edellyttää nöyrtymistä ja aitoa katumista synnintunnossa. Eikä tämä anna lupaa jatkaa synnissä elämistä. Homojen ja lesbojen pitää ajatella taipumustaan tähän syntiin ristinä mitä pitää kantaa.Ihmisen ei pidä seurata paatunutta sydäntään joka keksii kyllä perustelut synnille vaan Jumalansa sanaa.

Vierailija
34/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Hänhän elää lakien mukaan. 

Vierailija
35/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel että kiinnostaa. Mulle on aivan yksi lysti jos mun seksuaalinen suuntautuminen ja sen toteuttaminen on sinulle synti. 😂 Sittenpä on, koita elää sen kanssa, mulla kun ei ole pienintäkään tarvetta muuttua, eikä sun kokemat ongelmas kosketa mua kerta kaikkiaan mitenkään, eikä voisi vähempää kiinnostaa. 😂 

Hyi mikä s*vakkihuora. Kaltaisiesi takia maamme on vajoamassa alas, mutta sinuahan ei maamme kiinnosta, vaan oma napa. Kuula kalloon sinulle.

Annoit juuri hienon esimerkkin siitä miksi teitä uskovaisia ei voi millään tavalla pitää terveinä, asiallisina ja hyvinä ihmisinä. Se jumalasi unohti selvästi opettaa sinulle käytöstavat. 😂 Tuollaista käytöstä ja kielenkäyttöäkö se kirjasi sinulle opettaa? Kannattaa hei ihmiset pitää lapset kaukana näistä uskovaisista, eivät vaikuta tasapainoisilta ja terveiltä. 

Vierailija
36/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"" "" "Ihan kiva, mutta olen ateisti. Silti suomi on kristitty maa." "" ""

Suomi on sekulääri valtio. 

Vierailija
37/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Hänhän elää lakien mukaan. 

Missä kohtaa minä sanoin olevani lesbo? Mistä sait sellaista päähäsi? Enhän minä tuossa ole missään kohdassa sellaista sanonut? Minä kunnioitan kaikkien avioliittoja ja elän suomen lakien mukaan, en lie kertonut missään kohtaa mitään sen enempää seksuaalisesta suuntautumisestani kuin väittänyt olevani avioliitossakaan. Olen ihan hetero nainen ja miehen kanssa parisuhteessa, naimisissa sen sijaan en ole, enkä ole koskaan menossakaan kun avioliitto ei minua kiinnosta millään tavalla, sekin on suomessa täysin laillista. 

Vierailija
38/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kristityt" luulevat, että joku oikeasti kääntyy heidän tekopyhän jumalansa uskoon tämän vastenmielisen tuputuksen myötä. 

Voiko turhemmin aikaansa käyttää?

Ihmisiä tulee uskoon ja tekevät parannuksen joka päivä. Elämiä muuttuu ja sieluja pelastuu koko ajan. Jumala on suuri! 

Vierailija
39/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja jos evoluutioteoria on totta, niin miksi vain mies ja nainen voivat saada lapsia? Miksi ei mies ja mies tai nainen ja nainen? Samaa sukupuolta olevat parit eivät ole evoluutiolle hyödyllisiä.

Mitä sä yrität sanoa? Suvullinen lisääntyminenhän on kehittynyt nimenomaan evoluution kautta.

Miksi Jumala sitten on luonut homoseksuaalisuuden? 

Vierailija
40/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkää te ah niin upeat "uskovaiset" omassa pienessä kuplassanne ja antakaa meidän fiksujen elää omaa onnellista elämäämme.

Onko ylitsepääsemättömän vaikeaa olla levittämättä vihaanne muihin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan