Venäläiset on hyviä tyyppejä
Kommentit (13)
Jos kannattaa maansa johtoa ja sotaa niin ei.
Jos ei, niin voi olla, riippuu.
Toisaalta jos ne vastustaa julkisesti niin käy huonosti.
Kyllä, venäläinen kansanluonne on ikuinen ja muuttumaton. Sille on ominaista röyhkeys, julmuus, ylimielisyys, petollisuus, vallan- ja verenhimoisuus, raakalaismaisuus, orjuuttaminen, kurjistaminen ja ryöstely.
Hyviä tyyppejä siis.
Viimeisen tuhannen vuoden ajan on aina muutaman vuosikymmenen välein tunkeuduttu idästä alueellemme tappamaan, tuhoamaan, rais kaa maan, ryöstämään, tuhopolttamaan, orjuuttamaan ja sortamaan. Ja välisenä aikana uhkailtu, kiristetty, nöyryytetty ja testattu.
Näin hyviä tyyppejä he.
Venäläisten kehuminen ei ole tänä päivänä salllitua suurimmassa osassa Eurooppaa. Ketju poistetaan.
Tavalliset venäläiset ihmiset eivät ole syyllisiä?
Hyökkäyssotaa, sotarikoksia ja kansanmurhaa ei tee Venäjän psykopaattipresidentti itse, vaan tavallisen kansan riveistä vedetyt puna-armeijan sankarisotilaat, tavallisen kansan riveistä vedettyjen upseerien käskyttäminä. Heille jaetaan hirmuteoistaan kunniamerkkejä ja, kuoltuaan, tavallista kansaa edustaville äidille ja isälle, tapporaha.
Hienoja ihmisiä, oikein hienoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos kannattaa maansa johtoa ja sotaa niin ei.
Jos ei, niin voi olla, riippuu.
Toisaalta jos ne vastustaa julkisesti niin käy huonosti.
Niinpä. siellä helposti tippuu ikkunasta, jos kritisoi johtajia..
Vierailija kirjoitti:
Venäläisten kehuminen ei ole tänä päivänä salllitua suurimmassa osassa Eurooppaa. Ketju poistetaan.
Syystäkin ei ole heissä kehumista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä heissä on kehumista?
Minusta venäläiset naiset on kivoja ja tosi ystävällisiä. N40
Ei ole tullut itärajan takaa muuta hyvää kuin juoma kirkkaassa pullossa, sanoi sodat käynyt pappani aikoinaan
Vierailija kirjoitti:
Kolmea venakkoa olen pannut. Yhtä ihan rehellisesti maksua vastaan ja ne kaksi muutakin olivat kovin kiinnostuneita suomi-pojan lompakon sisällöstä.
Niinhän se on, että tyhmän ja köyhän venäläisnaisen paras ja ainoa valuutta on pillu.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmea venakkoa olen pannut. Yhtä ihan rehellisesti maksua vastaan ja ne kaksi muutakin olivat kovin kiinnostuneita suomi-pojan lompakon sisällöstä.
Niinhän se on, että tyhmän ja köyhän venäläisnaisen paras ja ainoa valuutta on pillu.
M54
Osaa ne suomimuijatkin vttunsa myydä. Varsinkin nuoret naiset.
Venäläiset naiset ovat ihan parhaita. Minulla on ollut pidempi suhde kahden kanssa ja monen muun kanssa olen ollut sängyssä (olen asunut Venäjällä). Naiset huolehtivat ulkonäöstään ja toki odottavat, että heitä kohdellaan hyvin; autetaan takki päälle, avataan ovi, ostetaan kukkia ja muita lahjoja, jne.
On siellä hyviä tyyppejä, itsekin olen tavannut monta mainiota venäläistä ihmistä, mutta valitettavasti kollektiivina ja kulttuurina he ovat mentaliteetiltaan ja ajatuksenjuoksultaan taantumuksellisia, korruptoituneita ja haitallisia - siis suuremmalla sekä laajemmalla skaalalla.
Arabit vielä enemmän samaa. Yksittäisiä hyviä tyyppejä on joka porukassa, mutta itse porukka voi olla sellainen etei se sovi samoille nurkille asumaan isommalla skaalalla.
Riippuu venäläisestä