Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinulle kerrottiin että saat potkut?

Vierailija
08.12.2025 |

Vai oletko koskaan sellaisia saanut? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvissä ajoin ilmoitettiin yt.stä ja päätin varmuuden vuoksi siivota tavarat kaapeista.

20 v kun kerkesin olla, siellä oli joulutonttuja, pääsiäistipuja jne.

Yhden Ikean kassillisen kun vein, tuli pomo samaan aikaan hissiin. Kyseli mitä mulla on siinä, kun koristeet näkyivät. Vastasin vien nämä varmuuden vuoksi nyt kotiin, jos tuleekin lähtö. Siinä sitten kyseli ovatko nämä siis minun ja vastasin kyllä on. 

Viikon sisällä tuli pomon luo käynti ja hän oli enemmän huolissaan kuka koristelee jouluikkunan, kun sitä moni asiakas on kehunut. Kerroin kyllä minä voin tuoda koristeet takaisin, jos työt jatkuu. Sain irtisanomislapun ja sanoi jos on kiinnostusta , voin kyllä tulla koristelemaan jouluikkunan. Kysyin siinä liiton ihmiseltä kai tällsisestä palkkaa maksetaan. Pomo yski ja sanoi ihan kuvitteli että historian vuoksi tulen.

Meni päivä ja pääsin kilpailijalle töihin. Joulun lähestyessä kysyin voinko ko

Missä työssä joku jouluikkuna on noin kriittinen, että sitä kehdataan ruinata vielä irtisanomisen jälkeenkin? 

Vierailija
22/22 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihenkilön esihenkilö ilmoitti kasvokkain, että tämä ensimmäinen esihenkilö ei ole tyytyväinen työhöni. Tätä ensimmäistä en enää nähnyt paitsi tirkistelemässä verhojen takaa ja oleskelin aikani loppuun työpaikalla ilman mitään tehtäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä