Miltä kalussa tuntuu, kun nainen saa orgasmin yhdynnässä?
Kommentit (14)
Kyllä se pimpuli sykkii, turpoo ja imee sitä kullia itteesä, ilman orkkulin tunnetta ei tapahu mitää
Parhaimmilllaan tai pahimmillaan puristanut ja lyspsänyt todella kovaa koko kullin mitalta ja kulli tullut helläksi. Vähän pienemmissä orgasmeissa puristanut vain kullin alao osaa kovaa. Joku tuhat kertaa tullut samalla, kun pillu ei ole hellittänyt ennen kuin siemenet on lypsetty.
Tuntuuhan se tietysti jonkin verran, kun naisen alapää jännittyy ja pillu puristaa enemmän. Omasta mielestäni kiihottavampaa on kuitenkin nähdä ja tuntea sormissaan se sykkiminen, ja minä mieluummin antaisinkin orgasmit vaimolle suulla ja sormin, jos vain kelpaisi.
Sen verran hyvältä se itsestäni tuntuu että hyvin harvoin selviän siitä laukeamatta samalla itsekin. Viimeksi nuolin ja sormetin vaimolle orgasmin ja siitä menin heti panemaan mutta en kestänyt todellakaan pitkään kun puristus ja kiihotus oli parhaimmillaan. Toisaalta harvoin olen niin nopeasti saanut niin hyvää orgasmia.
Nuoren 10+ naisen tavara on tiukka ("poimuinen, kihara", "spiraali") jo jyystön alussa ja kliimaksin kourissa se puristelee kuin kuristajakäärme. Ikänaisen tavara on suora putki ("sileä"), se ei edes kliimaksissa viestittele mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Nuoren 10+ naisen tavara on tiukka ("poimuinen, kihara", "spiraali") jo jyystön alussa ja kliimaksin kourissa se puristelee kuin kuristajakäärme. Ikänaisen tavara on suora putki ("sileä"), se ei edes kliimaksissa viestittele mitenkään.
Ihan paskaa puhut kokemattomana. Vaimoni pillu on puristellut aina kovaa ja tekee sen vieläkin orgasmissa vaikka ikää kohta 70v. Nyt ei ole muutamaan vuoteen saanut yhdynnässä ,kun ei ole edes yritetty. Mutta kaksi sormea yrittää rutistaa kasaan sormettaessa. Rutistus on lähempänä kivuliasta kuin hellää. Näin ollut aina nuoresta lähtien, joten riippuu ihan naisen pillun lihaskunnosta. Pillu pysyy kunnossa käyttämällä ja säännöllisillä orgasmeilla. Eikä ne poimutkaan ole mihinkään hävinneet.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on ikänainen tässä? Mulla kovaa vauhtia lähenee 40 ja mun alapää sisältä on just tuon ekan lainen eikä todellakaan tuo toinen suora putki. Ja noi muut tuntemukset, miehet kertoo ihan muuta kun puristelee seksin ajan. Siksi kaikki kovasti haluavat nähdä aina uudelleen ja uudelleen.
Mietin kuinka iso otanta sulla on nuorissa ja vanhemmissa jos sulle on vaan sattunut tuleen ääripäissä olevia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paskaa puhut kokemattomana. Vaimoni pillu on puristellut aina kovaa ja tekee sen vieläkin orgasmissa vaikka ikää kohta 70v. Nyt ei ole muutamaan vuoteen saanut yhdynnässä ,kun ei ole edes yritetty. Mutta kaksi sormea yrittää rutistaa kasaan sormettaessa. Rutistus on lähempänä kivuliasta kuin hellää. Näin ollut aina nuoresta lähtien, joten riippuu ihan naisen pillun lihaskunnosta. Pillu pysyy kunnossa käyttämällä ja säännöllisillä orgasmeilla. Eikä ne poimutkaan ole mihinkään hävinneet.
Samalla tavalla lihakset rapistuvat iän myötä riippumatta niiden sijainnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on ikänainen tässä? Mulla kovaa vauhtia lähenee 40 ja mun alapää sisältä on just tuon ekan lainen eikä todellakaan tuo toinen suora putki. Ja noi muut tuntemukset, miehet kertoo ihan muuta kun puristelee seksin ajan. Siksi kaikki kovasti haluavat nähdä aina uudelleen ja uudelleen.
Mietin kuinka iso otanta sulla on nuorissa ja vanhemmissa jos sulle on vaan sattunut tuleen ääripäissä olevia naisia.
Otanta on varsin kattava ikävälillä 11-44v.
Naiskäsitteitä:
10+ == kuumanainen
20+ == kaunotarnainen
30+ == ylijäämänainen
40+ == ikänainen
50-999 == wanhusnainen
Mitähän nyt taas. Vaimo täytti juuri 40 ja seksi tuntuu meillä vaan paranevan jatkuvasti. Puristus on ihan entisellään ellei jopa parempi, kunhan hoidan alkulämmittelyt kuntoon. Toisaalta tällä hetkellä tuntuu vaimo lämpenevänkin nopeasti, en todellakaan huomaa mitään ikääntymisjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otanta on varsin kattava ikävälillä 11-44v.
Naiskäsitteitä:
10+ == kuumanainen
20+ == kaunotarnainen
30+ == ylijä
Pedofiili. Ja varmaan raiskari. Muuten tollanen pelle ei saa naista.
Mun pillu on löysä ja kuiva ei tunnu missään ei auta jumpat ei mitkään,en ole harrastanut seksiä vuosikausiin, nolo vaiva eikä tunne itseään naiseksi
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili. Ja varmaan raiskari. Muuten tollanen pelle ei saa naista.
"Pedofílía on on parafílía, jonka toínen nímítys on lapsíkohteínen seksuaalíhäíríö, jossa pedofíílíksi kutsutun henkilön seksuaalísuus kohdistuu ensisijaisesti lapsíín, siis esímurrosíkäísíín, yleensä 8-10 -vuotta vanhoihin tyttöíhín tai 10-13 -vuotta vanhoihin poíkíín". LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Pedofilia
"Lapsí tarkoíttaa íhmístä syntymästä murrosíkään. Lapsuutensa aíkana íhmínen kehíttyy bíologísestí ja psykologísestí sekä sosíaalísestí píenestä elínpíírístä kohtí yhteískuntaa. Hän muun muassa kasvaa, sosíaalístuu ja oppíí kíelen. íästä rííppumatta lapsí-sanaa käytetään íhmísen jälkeläísestä, suhteessa vanhempíínsa." LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Lapsi
"Suojaìkä" eì lììty mìtenkään ìhmìsten bìologìseen kehìtykseen, se vaìn on femínístíen paìnostuksesta lakììn kìrjoìtettu ìkäraja.
Puristaa / lypsää ihan kivasti, pari kertaa tullut itse siihen