Tänään lähtisi lento lämpimään, pääsee edes hetkeksi pois tästä pimeästä ja ahdistavasta maasta
Kommentit (24)
Niin lähtisi, mutta lähteekkn ilman sinua ja käy kuin Lehtosen Lasselle...
Minä olen keksinyt halvemman ratkaisun Ei tarvita kuin läppäri ja tämä palsta Lämmin tulee siltikin kunhan joku noista 500 palstahullusta ilmaantuu paikalle
Ilman säätäkin Suomi on ahdistava ja kaiken innostuksen tappava maa. Onneksi on jo eläkeasunto ulkomailla.
Ympäristössä ei ole vikaa. Mitä jos katsoisit peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Niinkö, voiko masentavampaa olla kuin etelä-Suomen sää tällä hetkellä. Sama tihkusade ja pimeys jatkunut jo pari viikkoa ja enneusteen mukaan jatkuu ainakin viikon eteenpäin. Tuntuu ettei päivä tule ollenkaan, jatkuva yö.
Vierailija kirjoitti:
Ankeuden luvattu maa suomi.
Ai lähtisi,no miksei sitten lähde? 😄😄😄😄😅😅😅😅😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Minä olen keksinyt halvemman ratkaisun Ei tarvita kuin läppäri ja tämä palsta Lämmin tulee siltikin kunhan joku noista 500 palstahullusta ilmaantuu paikalle
Jep. Useaan kertaan päivässä kuumenee.
Hyvää matkaa, kannattaa olla vähän pidempäänkin. Jos löytyy hyvä paikka, niin pysyvääkin muuttoa kannattaa harkita.
Kivat sulle. Itse laitoin kirkasvalolampun päälle niin loppui masennus.
Kanarialla nyt, 11 pâivää jäljellä. Ei just ikävä Etelä-Suomen harmaaseen.
Kun vika on korvien välissä, sitä ei pääse karkuun muualle lentämällä.
Lähtisi, mutta sä et lähde kyydissä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa, kannattaa olla vähän pidempäänkin. Jos löytyy hyvä paikka, niin pysyvääkin muuttoa kannattaa harkita.
Valitettavasti pakko käydä töissä edelleen ja työnantaja ei hyväksy jatkuvaa etätyöskentelyä Suomen rajojen ulkopuolelta. Mutta työuran jälkeen meitä ei Suomessa syys- ja talviaikana tulla näkemään.
Kaikki ei usko ilmastonmuutokseen. Vaikka kaikki johtavat asiantuntijat ovat yksimielisiä että ilmastonmuutos on totta niin foliohatut saastuttaa ilmastoa turhilla lentomatkoilla.
Lento lähtee. Sulle ei.
Sulle se vaan "lähtisi" , jos pääsisit IIGOR.
Vierailija kirjoitti:
Niin lähtisi, mutta lähteekkn ilman sinua ja käy kuin Lehtosen Lasselle...
Paitsi että sillä oli maksettu lento.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei usko ilmastonmuutokseen. Vaikka kaikki johtavat asiantuntijat ovat yksimielisiä että ilmastonmuutos on totta niin foliohatut saastuttaa ilmastoa turhilla lentomatkoilla.
Kyllä minä ilmastonmuutokseen uskon, todellakin, mutta maailmassa lentää paska tuulettimeen ennen kuin siitä tulee todellinen ongelma. Eli en välitä ja elän kuin jokainen päivä olisi viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Kanarialla nyt, 11 pâivää jäljellä. Ei just ikävä Etelä-Suomen harmaaseen.
Vauvapalstaa on
Täällä joutuu odottamaan pari viikkoa vielä ja perässä tullaan. Marraskuun valohoitoreissu jo unohtunut täysin ja on uuden latauksen aika.