Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitsi kun tekisi mieli vain syödä (pimeys)

Vierailija
07.12.2025 |

Olen syönyt tänään jo halloumisalaatin, lihakeittoa, kaksi palaa ruisleipää, kananmunan ja banaanin, mutta silti tuntuu siltä kuin olisi nälkä ja haluaisi syödä hapankorppua, leipää, juustoa...

Kävin kyllä salilla, mutta ihan selvästi pimeys saa haluamaan ruokaa. Muilla samaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt söin vielä kaksi hapankorppua, raejuustoa, proteiinijogurttia ja pähkinäsekoitusta. Nyt ei ole nälkä! Ap

Vierailija
2/6 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita valot päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sama mulla ja myös juoda. 😂 Harmi kun huomenna on työpäivä, ois voinut kyllä jatkaa Itsenäisyyspäivän varjolla juhlintaa vielä. Oli niin hyvää ruokaa koko viikonlopun, perjantaina hain kaksi pulloa viiniä ja kaksi skumppaa, kaikki on juotu. 🤪 Onneksi kohta on joulu.

Vierailija
4/6 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sama mulla ja myös juoda. 😂 Harmi kun huomenna on työpäivä, ois voinut kyllä jatkaa Itsenäisyyspäivän varjolla juhlintaa vielä. Oli niin hyvää ruokaa koko viikonlopun, perjantaina hain kaksi pulloa viiniä ja kaksi skumppaa, kaikki on juotu. 🤪 Onneksi kohta on joulu.

Montako juojaa?

Vierailija
5/6 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ja juoda tekee mieli myös. Ja maata vaan sohvalla. Ei kiinnosta lähteä pimeään sateeseen. 

Vierailija
6/6 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ei *tujakaan huvita märät pimeät kadut. Lenkille? Nou wei. Etenkin kun Myyrmäen postitytön surmaaja on vieläkin karussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme