Kuka linnan juhlien vieraista oli tehnyt parhaan pukuvalinnan?
Kommentit (85)
Kysyttiin parasta, älä siis hauku.
Setan edustaja, saisi heterot ottaa mallia.
Vierailija kirjoitti:
Anu Kantola
Oli itse vaivautunut kantaessaan pukua. Huono ryhti ja hyvin epävarma olemus. Puku oli vain yksinkertaisesti ruma hänen päällään. Korosti vain tönkköä hartialinjaa. Pelkkä huomion hakua.
Siellä oli useampikin, en ole valinnut suosikkia, mutta sillä yhdellä miehellä oli hieno asu. En tiedä miehen nimeä, mutta jutteli haastattelijalle Erikan vieressä.
Pidin erityisesti Suzannen puvusta. Hienostunut, elegantti tyyli. Täydellisesti hänelle sopiva.
Upeita pukuja.
Vierailija kirjoitti:
Jenna Simula
Jokainen mun ulkomaalainen kaveri on pitänyt sitä rynnäkkökivääri rintaneulaa todella hörhönä juttuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenna Simula
Jokainen mun ulkomaalainen kaveri on pitänyt sitä rynnäkkökivääri rintaneulaa todella hörhönä juttuna.
Ihanko ulkomaalaisia kavereita, nolo.
Vierailija kirjoitti:
Diarhea oli pomppulinna.
Pakostintulee ajateltua,että.kommentinntakana on jotain salattuja toiveita
Hienoja pukuja oli paljon.
Täysin makuasioita. Itseäni.miellyttää yksinkertaisen linjakas kauniisti laskeutuva puku upeasta kankaasta, jossa jokin kiva yksityiskohta. Nämä ovat makuasioita. Hienoa että on monenlaisia pukuja.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti joku tuntematon. Yleensä parhaat on niillä, joita ei edes esitellä.
Tuolla sivulla esitellään miesten pukuloistoa.
Jani Volasen kanssa samassa kuvassa olevalla naisella on näyttävä valkokukkainen pitsi sekä ylä- että helmaosassa mustan puvun päällä. Juhlava ja kaunis, eikä revittele paljailla ruumiinosilla.
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/eaf34c55-b08a-4c26-874a-44bb15801ca2
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli useampikin, en ole valinnut suosikkia, mutta sillä yhdellä miehellä oli hieno asu. En tiedä miehen nimeä, mutta jutteli haastattelijalle Erikan vieressä.
Niin siis Matti Myllyahohan se oli.
Mitäs muuten tykkäsitte Päivi Räsäsen puvusta?
Fatima Diarra oli UPEA. Ja Anu Kantola.
Vierailija kirjoitti:
Fatima Diarra oli UPEA. Ja Anu Kantola.
Kumpi laittoi viestin?
Jasmin Pajari, Hjallis Harkimon avovaimo, oli kaunis. Todella hyvin joulukuun alkuun sopiva ja lämpöä muillekin hehkuva iltapuku. Aivan kuten esikuvansa amaryllis. Jukka Rintalalla on kyllä pettämätön tyylitaju.
Tourette tytöllä oli upea puku.