Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valikoitu kättelemättömyys on moukkamaista ja ei sovi Suomeen.

Vierailija
07.12.2025 |

Tasa-arvosta ei voi tinkiä mihinkään päin 

https://www.is.fi/viihde/art-2000011675593.html?utm_medium=alsoreadthes…

Kommentit (202)

Vierailija
21/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maassa maan tavalla tai ulos. 

Juuri näin. Suomi on vapaa jossa jokainen saa päättää omista kättelemisistään. Jos joku yrittää määräillä toisten kättelyistä niin ulos vaan.

Vierailija
22/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä voi ajatella toisinpäin. Olet ulkomailla menossa tapaamiseen kulttuurissa, jossa ei kätellä. Pakotatko vastapuolen kättelemään, koska SUN kulttuurissa se on normaalia? Niinpä :D

Sinun ei ainakaan kannata ajatella kuin oikeinpäin korkeintaan. Jos menen vieraana toiseen kulttuuriin jossa ei kätellä, sitten ei kätellä.

Mutta minihameeseen voi pukeutua, ja polvet sumennetaan? 

Tässä tapauksessa oltiin USA.ssa, missä hameeseen saa pukeutua. Uutisoitiin maissa, missä polvet oli sumennettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kristitty ja mun uskonto kieltää lasten silpomisen.

Antisemitisti. 

Poikien ympärileikkaus ei teknisesti ottaen ole silpomista, se voidaan joutua tekemään myös lääketieteellisestä syystä. Joskaan en kannata asiaa. Tyttöjen leikkely on sen sijaan pelkkää silpomista eikä sille ole mitään perusteita, se on yksinkertaisesti väkivaltaa.

Vierailija
24/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antisemitisti. 

Poikien ympärileikkaus ei teknisesti ottaen ole silpomista, se voidaan joutua tekemään myös lääketieteellisestä syystä. Joskaan en kannata asiaa. Tyttöjen leikkely on sen sijaan pelkkää silpomista eikä sille ole mitään perusteita, se on yksinkertaisesti väkivaltaa.

Tyttöjen silpomisella ei myöskään ole mitään tekemistä uskonnon kanssa, vaan se on vanha heimotapa.

Vierailija
25/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antisemitisti. 

Kerrotko sen lääketieteellisen syyn miksi poikia pitää silpoa?

Vierailija
26/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antisemitisti. 

Kristitty ei voi olla antisemitisti koska uskon kohde on juutalaismies.

Vierailija
27/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antisemitisti. 

Tyttöjen silpomisella ei myöskään ole mitään tekemistä uskonnon kanssa, vaan se on vanha heimotapa.

Liittyy uskontoon. Kristityissä yhteisöissä ei ole koskaan harrastettu tyttölasten silpomista. 

Vierailija
28/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antisemitisti. 

Kerrotko sen lääketieteellisen syyn miksi poikia pitää silpoa?

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00122

Vierailija
29/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antisemitisti. 

Raajojen amputaatiokin voidaan joutua tekemään lääketieteellisestä syystä, mutta jos leikkaan sinulta jalan koska näkymätön olento käskee, olen nopeasti niuvanniemessä.

Miksi hyppäsi heti puolustamaan poikien silpomista ja vähättelet tekoa? 

Vierailija
30/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antisemitisti. 

Ja Raamattu käskee palvelemaan Valittua Kansaa. 

Vierailija
31/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antisemitisti. 

Raajojen amputaatiokin voidaan joutua tekemään lääketieteellisestä syystä, mutta jos leikkaan sinulta jalan koska näkymätön olento käskee, olen nopeasti niuvanniemessä.

En kannata poikavauvojen ympärileikkausta, ensinnäkään koska ajattelen, että ihmisiä koskee itsemääräämisoikeus tässäkin asiassa ja vauva ei voi ilmaista mielipidettään. Siinä on myös tiettyjä terveydellisiä riskejä. Kuitenkin miesten kohdalla ympärileikkauksesta ei yleensä ole haittaa ja voi olla jopa hyötyä aikuisena, jos leikkauksen tekee ammattilainen. Tyttöjen silpomiselle ei ole mitään fysiologia perusteita vaan niistä on pelkästään haittaa naisille.

Vierailija
32/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antisemitisti. 

Juutalaisuus on kristityille syötetty valeuskonto. Kyse on ihan muusta.

Vierailija
33/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä voi ajatella toisinpäin. Olet ulkomailla menossa tapaamiseen kulttuurissa, jossa ei kätellä. Pakotatko vastapuolen kättelemään, koska SUN kulttuurissa se on normaalia? Niinpä :D

Sinun ei ainakaan kannata ajatella kuin oikeinpäin korkeintaan. Jos menen vieraana toiseen kulttuuriin jossa ei kätellä, sitten ei kätellä.

Tätä just tarkoitin, se oli sarkasmia ja olen täysin samaa mieltä kuin ap. Mutta muiden kunnioitus onkin Suomessa isompaa kuin monessa muussa paikassa.

Persut ei siinä kyllä kunnostaudu yhtään enempää kuin Taleban. 

Vierailija
34/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kättele persuja enkä muitakaan rikollisia.

Vierailija
35/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antisemitisti. 

Juutalaisuus on kristityille syötetty valeuskonto. Kyse on ihan muusta.

Jeesus on kirjaimellisesti Juudan heimosta, Daavidin suvusta. Siis juudalainen. Se miten juutalaiset kautta aikain uskontonsa ymmärtävät on tietysti oma asiansa. 

Vierailija
36/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antisemitisti. 

En kannata poikavauvojen ympärileikkausta, ensinnäkää

Et kannata, mutta kovasti kyllä vähättelet tekoa. Tyttöjen silpomisella ei voi oikeuttaa poikien leikkelyä. 

Vierailija
37/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mösölmääni ei kättele isäntänä eikä vieraana. Mösölmääni voittaa aina.

Mikä helvetin voitto tässä on kyseessä 😂

Kaikki eivät kättele Euroopassakaan. Poskisuudelma on yleisempi. Mitäs teet jos Pena alkaa pussata 4 kertaa poskillesi?

Vierailija
38/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siellä ainakin yksi toinen musliminainen kätteli Presidenttiä, kuten kuuluukin.

On selkeästi löyhemmin uskontoon suhtautuvia ja sitten näitä ääripäitä.

Mutta

Maassa

Maan

Tavalla

Suomessa ei ole tapana kätellä väkisin. 

Naisenko saa ottaa väkisin?, ainakin mitä tulee luettua tilastoja seksuaalirikoksista. 

Eli koska seksuaalinen väkivalta on valitettava tosiasia, niin Stubbia on pakko kätellä, vai miten tuo logiikka toimii? 

Vierailija
39/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siellä ainakin yksi toinen musliminainen kätteli Presidenttiä, kuten kuuluukin.

On selkeästi löyhemmin uskontoon suhtautuvia ja sitten näitä ääripäitä.

Mutta

Maassa

Maan

Tavalla

Suomessa ei ole tapana kätellä väkisin. 

Naisenko saa ottaa väkisin?, ainakin mitä tulee luettua tilastoja seksuaalirikoksista. 

Niin suomalaismiehistä ajattelee 25-30%. 50 000 kertaa vuodessa myös toteuttaa ajatuksensa.

Vierailija
40/202 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antisemitisti. 

En ka

Et kannata, mutta kovasti kyllä vähättelet tekoa. Tyttöjen silpomisella ei voi oikeuttaa poikien leikkelyä. 

Mulle sopii aivan hyvin, että myös poikavauvojen/poikien ympärileikkaus kielletään Suomessa lailla. Todennäköisesti muslimit ja juutalaiset vie sen jälkeen lapsensa ulkomaille ympärileikattavaksi, mutta se on eri juttu.  Voishan siitäkin sinänsä määrtä vanhemmille sakkoja asian paljastuttua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan