Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko imarreltu jos yllättäist miehesi runkkaamasta käytettyjä pikkareitasi haistellen?

Vierailija
07.12.2025 |

Vai et?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Tiedän että mies tekee sitä kyllä, mutta ei ole koskaan kiinni jäänyt, vielä ;) likaiset pikkarit saattaa siirtyä toiseen paikkaan sinä aikana, kun olen töissä ja miehellä vapaata. Eipä siinä mitään, ihan hauska kuvitella tuo tilanne. 

Vierailija
2/5 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin 😍

Ex-poikkis harrasti tätä, myös ihan avoimesti että otti ennen seksiä mun kiihottumisesta märät pikkarit pois ja haistoi niitä oikein kunnolla samalla hitaasti runkaten ja katto mua, uuuh 

Aviomies pitää tätä aivan täysin absurdina ja älyttömänä, selkeästi myös vähän inhottavana 😅 eikä todellakaan tee 

Ex myös nuoli ihan hulluna ja kaikkialta, nykyinen korkeintaan pyynnöstä vähän lipaisee klittaa. En tiedä onko näillä asioilla yhteyttä mutta jotenkin iski exän röyhkeä ja estoton tyyli huomattavasti enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tähän pitäisi kirjoittaa mitään, mutta kirjoitan silti. 

Yllätin kaverin tyttöystävän nuuhkimassa likaista t-paitaani kauttaaltaan, ja varsinkin kainaloiden kohdalta. 

Jotenkin hävetti itseäni likainen paita, mutta kiihotti kun hän suorastaan "imppasi tuoksujani". 

Kyllä hänkin meni hieman hämilleen, mutta ikänä ei ole keskusteltu siitä tilanteesta. 

Vierailija
4/5 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet?

Vierailija
5/5 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenenkään naisen pikkareihin päässyt käsiksi mutta naisten kenkiä olen nuuhkinut kiimoissani, ei tosin oman vaan työkaverien kenkiä.