Häpeääkö Robin kihlattuaan?
Kommentit (136)
Ehkei halua vaan tehdä puolisostaan julkista näyttelyesinettä... Ei ole mitään velvollisuutta edes...
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ennemminkin ettei kihlattu halua olla julkisuudessa
Ei ainakaan kovin mielellään. Tunnen neitokaisen. Jalat maassa ja ihan kuin kuka tahansa meistä.
Vierailija kirjoitti:
No joo mutta Robin piilotti sateenvarjon taakse. Enemmän tuollanen herättää huomiota tavis tiinasta. Todella omituinen esiintyminen
Päinvastoin, tuntuu välittävän puolisostaan todella paljon ja haluaa suojella tätä julkisuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei halua vaan tehdä puolisostaan julkista näyttelyesinettä... Ei ole mitään velvollisuutta edes...
No miksi tunkevat kameroiden eteen ja linnaan, jossa televisioidaan. Noloa ja huonoa käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, tuntuu välittävän puolisostaan todella paljon ja haluaa suojella tätä julkisuudelta.
No nyt käytös herätti huomion niin, että kaikkialla netissä moititaan.
... piilotti sateenvarjon taakse... Tuohan on vain iltapäivälehden otsikko.
Monen julkisuuden henkilön puoliso ei halua itse esille. Kun on tarpeeksi hyvä itsetunto, ei tarvitse titteliä: " Robinin kihlattu" vaan esiintyy ihan omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi tunkevat kameroiden eteen ja linnaan, jossa televisioidaan. Noloa ja huonoa käytöstä
Ja jos olisi jättänyt menemättä, olisit valittanut siitäkin. Että Robin häpeää puolisoaan niin ettei ota mukaan juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsussa taidetaan mainita avec. En tiedä noiden kahden tilannetta tarkemmin, mutta voi olla ainutlaatuinen kerta, että molemmat linnanjuhliin pääsevät. Eikä se silti tarkoita, että haluaa julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Monen julkisuuden henkilön puoliso ei halua itse esille. Kun on tarpeeksi hyvä itsetunto, ei tarvitse titteliä: " Robinin kihlattu" vaan esiintyy ihan omana itsenään.
Oli video kummallinen ja tytsy vaikutti tylyltä ja ylimieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No roskalehdet kirjoittaa roskajuttujasn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivat kutsun, päättivät mennä, eivät mitenkään tunkeneet. Sinä tässä olet nolo sekä huonokäytöksinen. Hanki oma elämä, niin ei tarvitse olla nenä kiinni muiden elämissä.
Vierailija kirjoitti:
Yup.
Kaikki ei nää näitä lehtiä kuten suurin osa väestöstä. Se mitä koitan sanoa että kun perus jampalle on hienoa ja joku virstanpylväs se että pääsee johonki Iltalehtee niin ihmisille kuten esim minä asia on päinvastainen, mä en alentuis sinne vaikka maksettais.
Ennemminkin vaikutti siltä, että tyttö ei halua olla julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos olisi jättänyt menemättä, olisit valittanut siitäkin. Että Robin häpeää puolisoaan niin ettei ota mukaan juhliin.
Tuota tapahtumaa seuraa lähes koko Suomi televisoidaan ja toimittajat paikalla. Ilisivat jättäneet menemättä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan moiti. Eipä tuollaista tilannetta oikein voi mitenkään fiinisti hoitaa, paitsi jos molemmat ajaisivat omilla takseillaan linnan porteille ja tapaisivat vasta sisällä. Tyttö vaikutti ujolta, piti katseensa maahan käännettynä punaisella matollakin. Se on ihan sallittua eikä mitenkään "moitittavaa".
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin vaikutti siltä, että tyttö ei halua olla julkisuudessa.
Eikö ole halunnut. Ovat menossa kihloissa ja menossa naimisiin, joten jos olisi halunnut julkisuuteen, olisi heidän suhde jo aiemmin näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli video kummallinen ja tytsy vaikutti tylyltä ja ylimieliseltä.
Vaikutat kyllä itse tärähtäneeltä jos pidät sitä ylimielisenä, ettei halua iltikseen ja haastatteluihin, mutta haluaa silti kunnioittaa kutsuvierastapahtumaa osallistumalla.