Mies ei suostu kondomin käyttöön, mitä teen? :(
Mies on sanonut ettei seksi kondomin kanssa tunnu miltään. Ollaan toki kokeiltu mutta hänellä lopahtaa heti. Itse en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä pahan migreenin ja veritulppariskin vuoksi. En oikein tiedä mitä tehdä. En halua lapsia enkä murehtia mahdollisesta raskaudesta. Mies ehdotti keskeytettyä yhdyntää mutta en luota siihen että osaisi aina keskeyttää ajoissa.
Mitä teen :( ensimmäinen kumppanini pitkään aikaan ja juttumme toimii hyvin, mutta ehkäisytapa tai sen puute ahdistaa ja en pysty ollenkaan nauttimaan seksin aikana. Ehdotin miehelle toisenlaisia kortsuja ja suuseksiä ennen konfomim laittoa mutta ei auta. En tiedä onko ongelma oikea vai hänen päässään. Muutenkin ilman kondomia yhdyntä tuntuu oudolta, kun ei voi olla varma onko toinen "puhdas".
Kommentit (236)
Sanon nyt uudelleen, että vaihtakaa kortsumerkkiä. Ei miestä kannata huonon kortsumerkin takia vaihtaa. S- ja K-ryhmissä myytävät kortsut ovatkin ihan hirveitä. Lidlissä on parhaat kondomit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena en tykkää kondomista. Joten sterissä kävin. Tapailin myös miehiä jotka oli käyneet vasektomiassa. Toki hankala yhtälö jos joskus lapsia haluaa. Oletteko kokeilleet naisten kondomia? Se on kyllä melko tunnelman tappaja muovipussin äänineen.
En lähtisi syyllistämään miestä jos vehje ei toimi kondomin kanssa.
Huomaatko peukutuksista että täällä ei kannata olla samaa mieltä miehen kanssa edes näin itsestäänselvässä asiassa. Viha on sitä tasoa.
Itse ehdottaisin sterilisaatiota. Jommalle kummalle tai vaikka molemmille.
Ei kyse ole vihasta. Vaan ihan faktasta. Nainen ei voi aina käyttää hormonaalista ehkäisyä. Silloin miehen on otettava vastuuta. Jos ei siihen pysty, ei ole kunnollinen mies.
Minulla on aurallinen migreeni. Mieheni on hyvä mies, ja viimeiset 30 vuotta huolehtinut ehkäisystä. Se on mahdollista.
Jätä tuollainen kypsymätön mieslapsi.
T. Mies32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena en tykkää kondomista. Joten sterissä kävin. Tapailin myös miehiä jotka oli käyneet vasektomiassa. Toki hankala yhtälö jos joskus lapsia haluaa. Oletteko kokeilleet naisten kondomia? Se on kyllä melko tunnelman tappaja muovipussin äänineen.
Onneksi löytyy ymmärtäväisiä naisia ja todellakaan vehje ei toimi kumin kanssa. Jokuselle naiselle oon maksanut jälkiehkäisyn, jotta päässyt kortsutta laskemaan siemenet sisään.
Liikaa pokea jos ei toimi :( Ja järkyttävää tuollainen, et kiihkon takia leikitään raskautumisasioilla...
Omalla miehellä vehje on toiminut aina kumin kanssakin, mut ei olekaan pokeriippuvainen. Ei kyllä ole tykännyt kumista, enkä minäkään kun on niin narskea, niin muut ehkäisyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi löytyy ymmärtäväisiä naisia ja todellakaan vehje ei toimi kumin kanssa. Jokuselle naiselle oon maksanut jälkiehkäisyn, jotta päässyt kortsutta laskemaan siemenet sisään.
Liikaa pokea jos ei toimi :( Ja järkyttävää tuollainen, et kiihkon takia leikitään raskautumisasioilla...
Omalla miehellä vehje on toiminut aina kumin kanssakin, mut ei olekaan pokeriippuvainen. Ei kyllä ole tykännyt kumista, enkä minäkään kun on niin n
Vaida kondomimerkkiä.
Suomalainen mies
rakastajana? 🤔
I promise ya.
Huomattavasti parempaakin
on tarjolla. Suomalainen mies
on keskinkertainen tai sitä
huonompi petitouhuilija.
Minun top5 lovers sisältää
1 suomenruotsalaisen.
Karismaa pitää olla.
Harvalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse mene lääkäriin?
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt uudelleen, että vaihtakaa kortsumerkkiä. Ei miestä kannata huonon kortsumerkin takia vaihtaa. S- ja K-ryhmissä myytävät kortsut ovatkin ihan hirveitä. Lidlissä on parhaat kondomit.
Saat tätä hokea vaikka maailman tappiin asti, mutta se mikä on sinulle totta ei ole sitä muille. Me kokeiltiin merkki merkin perään ja usrita eri kokoja mutta kun kumi kullissa vie tuntuman niin se silloin sen vie, eikä siihen auta mikään.
Meillä ratkaisu oli harrastaa ilman yhdyntää ne ajat kun kumia olisi pitänyt käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse mene lääkäriin?
Miksi menisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla miehellä vehje on toiminut aina kumin kanssakin, mut ei olekaan pokeriippuvainen. Ei kyllä ole tykännyt kumista, enkä minäkään kun on niin n
Kannattaa laittaa netistä poke pyörimään jota mies voi katsoa sitä kun olette 'silleen'. Mies voi käyttää myös kuulokkeita niin ei äänetkään häiritse toista osapuolta. Silloin miehellä toimii myös kondomin kanssa ja ongelma on ratkaistu.
Jos suhde on syvenemässä niin menette molemmat testeihin ja alatte mielenkiintoisen tutkimusmatkan ehkäisyn maailmaan; naisten kondomi, kupari tai hormoni kierukka, ehkä ehkäisykapseli? Jos kyseessä on sulle se oikea hän lähtee sun kanssa tutkimaan vaihtoehtoja teille molemmille. Yhdessä, toisianne kunnioittaen. Siihen asti voitte iloita toisistanne ilman yhdyntää; hyväilemällä, tai suullisesti.. ihmisellä voi olla todella hyvä mielikuvitus, kun on pakko. Voitte löytää aivan uusia tapoja nauttia toisistanne, ja saada toisenne kiihtymään. Puhukaa rennosti siitä mikä sytyttää ja kokeilkaa uusia asioita. Rohkeasti vain eteenpäin, ja ottakaa huumori matkakumppaniksi. Varmasti tulee hyvä. Ja teidän suhde voi jopa syventyä tämän takia
Tiedätkö, miksi sanotaan miestä, joka käyttää ehkäisynä keskeytettyä?
Näin naisena se on aika kamalaa.
Eikö nykyiset nuoret naiset todellakaan tunne mitään muita ehkäisykeinoja kuin hormonit? Ettekö ole koskaan kuulleet kierukoista, jotka ovat edelleen käytössä? Sen uskon, että pessaarit, vaahdot ja muut ovat teille vieraita. Minun nuoruudessa haettiin apteekissa Rendelsejä.
Ap kertoi että on valmis keskeytettyyn yhdyntään muttei luota että se onnistuu mieheltä. Ap kertoi myöskin suuseksistä ennen kondomin laittoa. Joten hänelle ongelma ei tunnu olevan tautien pelko. Hänen ongelmansa on raskauden pelko. Siksipä kysynkin eikö Ap ole kuullut ikinä sellaisesta kapistuksesta kuin kierukka. Niitä on sekä hormoni että kuparikierukoita. Lääkäri varmasti osaa neuvoa kumpi on hänen tapauksessaan parempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhde on syvenemässä niin menette molemmat testeihin ja alatte mielenkiintoisen tutkimusmatkan ehkäisyn maailmaan; naisten kondomi, kupari tai hormoni kierukka, ehkä ehkäisykapseli? Jos kyseessä on sulle se oikea hän lähtee sun kanssa tutkimaan vaihtoehtoja teille molemmille. Yhdessä, toisianne kunnioittaen. Siihen asti voitte iloita toisistanne ilman yhdyntää; hyväilemällä, tai suullisesti.. ihmisellä voi olla todella hyvä mielikuvitus, kun on pakko. Voitte löytää aivan uusia tapoja nauttia toisistanne, ja saada toisenne kiihtymään. Puhukaa rennosti siitä mikä sytyttää ja kokeilkaa uusia asioita. Rohkeasti vain eteenpäin, ja ottakaa huumori matkakumppaniksi. Varmasti tulee hyvä. Ja teidän suhde voi jopa syventyä tämän takia
Hormonaalinen ehkäisy ei sovi, jos on aurallinen migreeni. Turhaa luettelet erilaisia muotoja työntää hormoneja naisen kehoon. Onko mahdoton ajatus, että mies ihan oikeasti tekisi jotain? Jos on, tuskin naista pitkään kiinnostaa.
Eikös sitä nykyään ole miehillekin ehkäisypilleriä ja on kaikenlaisia ehkäisyvaahtoja ym. Jos mies ei nyt vaan suostu yhteistyöhön, niin joko elätte ilman yhdyntää tai eroatte.
Jos lähtee muualle kuin kuin kioskille, niin anna mennä vaan.
Riippuu toki myös miehestä. Väitan, että jos nainen vaatii kumia ja pysyy tiukasti kannassaan vaikka mies yrittäisi mitä, niin ei se nainen silloin ole kovin kiihottunut kyseisestä miehestä. Kyllä se sopivammille kandidaateille antaa kumitta ja mielellään.
Jos olisin vasta tavannut miehen, vaatisin kumia. Koska tautivaara. Sitten kun on pidempiaikainen suhde, eri juttu.