Tämä asu olisi mun mielestä seksikäs ja olisi kiihottavaa pukeutua näin
Olen siis nainen ja mulla on seksisuhde erään miehen kanssa. Olisi kiva yllättää mies eräällä asulla, mutta...
Eli siis musta tekonahkainen kynähame. Vaalea ehkä sininen kiiltäväpintainen kauluspaita ja helma laitettuna hameen vyötärön alle, että peppu ei jäisi paidan helman alle piiloon. Jalassa mustat ohuet sukkanauhasukat takasaumalla ja mustat korkkarit. Alusvaatteina tietyt mustat rintaliivit sekä sukkanauhavyö. Ei alushousuja. Pitkät punertavat hiukset nutturalla ja silmälasit löytyy muutenkin. Kevyt meikki iholle, silmien ehostus ja tummanpunainen huulipuna.
Tässä ne alusvaatteet mitä mietin. Noissa rintaliiveissä siis tekonahkaisi suikaleita ja siinä välissä ohut läpinäkyvä kangas.
https://www.lumingerie.fi/ramona-uw-strap-mesh-rintaliivit-black-leathe…
Ongelma vain se, että mä näytän melkein siltä mitä tuolla linkin kuvassa se jonkun asiakkaan oma kuva.On viimeinen kuva. Mulla ehkä vähän pienempi vatsa, mutta yhtä epätasainen raskausarpinen iho ja muhkurainen maha. Ei todellakaan näytä tuo mun haaveilema kokonaisuus hyvältä mulla. Iso maha ja perse. Paita hameen vyötärön alla ja mahan iso koko korostuu. Alusvaatteissa ruma maha näkyy vielä paremmin.
En ole mitenkään kaunis kroppainen alasti, en edes vaatteet päällä. Olen reilusti ylipainoinen ja vaikka painoa pudotankin koko ajan ja jos normaalipainoon pääsen, niin maha jää aivan kamalan näköiseksi.
Kuvailemasi asukokonaisuus kuulostaa hyvälle. Mutta pukeutuisin kropan mukaan. Entä jos olisi joku mekko tai hame joka olisi löysempi mitä kynähame on? Nuo rintsikat käy kelle vaan, samoin stay upit ja sukkanauhat. Muuttaisi tuosta vaan sen mekon tai hameen sellaiseksi mikä korostaisi omia parhaita puolia?