Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mummomaista teet?

Vierailija
06.12.2025 |

Käyn kaupassa sunnuntaina klo 08

Käytän kuomia

Menen aikaisin nukkumaan, herään aikaisin

Entä te?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudon sukkia, lämmitän leivinuunia, kerään yrttejä, kirjoitan päiväkirjaa. Luen kirjoja ja menen ajoissa nukkumaan. Räsymatot lattialla ja tauluja seinillä. 

Vierailija
22/27 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan noin kerran kuukaudessa. En kuori perunoita. Teen kryptoja. Makaan mielelläni sohvalla. Käytän reppua. 

Onko tarpeeksi mummomaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen lentokentälle tulostetut lentoliput mukaan. Minä en luota mobiililippuihin ja qr koodien toimivuuteen 

N37

Vierailija
24/27 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi vaikka miten mietin.

Vierailija
25/27 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen lentokentälle tulostetut lentoliput mukaan. Minä en luota mobiililippuihin ja qr koodien toimivuuteen 

N37

Sama! Ja myös junalipun tulostin ja hyvä niin, koska se sähköinen lippu ei junaan mennessä toiminut, juuri kuten pelkäsin 😂

Vierailija
26/27 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos omaa mummoa mietin, niin minäkin nykyään pistän vähintään 7 sorttia pöytään jos tulee vieraita. Olen niin innoissani jos saan kestitä jotakuta.

Olen myös alkanut muuttua siinä mielessä mummon suuntaan, että pahan puhuminen toisista tuntuu koko ajan epämiellyttävämmältä. Olen ystävällisempi ja kohteliaampi kaikille. Huumori on yhä tärkeämpää elämässä.

Vierailija
27/27 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37

No tuo on ihan järkevää tulostaa liput. Mä tulostan myös hotellin varaukseen liittyvät tiedot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan