Mitä mummomaista teet?
Käyn kaupassa sunnuntaina klo 08
Käytän kuomia
Menen aikaisin nukkumaan, herään aikaisin
Entä te?
Kommentit (27)
Siivoan noin kerran kuukaudessa. En kuori perunoita. Teen kryptoja. Makaan mielelläni sohvalla. Käytän reppua.
Onko tarpeeksi mummomaista?
Tarvitsen lentokentälle tulostetut lentoliput mukaan. Minä en luota mobiililippuihin ja qr koodien toimivuuteen
N37
En kyllä keksi vaikka miten mietin.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen lentokentälle tulostetut lentoliput mukaan. Minä en luota mobiililippuihin ja qr koodien toimivuuteen
N37
Sama! Ja myös junalipun tulostin ja hyvä niin, koska se sähköinen lippu ei junaan mennessä toiminut, juuri kuten pelkäsin 😂
No jos omaa mummoa mietin, niin minäkin nykyään pistän vähintään 7 sorttia pöytään jos tulee vieraita. Olen niin innoissani jos saan kestitä jotakuta.
Olen myös alkanut muuttua siinä mielessä mummon suuntaan, että pahan puhuminen toisista tuntuu koko ajan epämiellyttävämmältä. Olen ystävällisempi ja kohteliaampi kaikille. Huumori on yhä tärkeämpää elämässä.
Vierailija kirjoitti:
N37
No tuo on ihan järkevää tulostaa liput. Mä tulostan myös hotellin varaukseen liittyvät tiedot.
Kudon sukkia, lämmitän leivinuunia, kerään yrttejä, kirjoitan päiväkirjaa. Luen kirjoja ja menen ajoissa nukkumaan. Räsymatot lattialla ja tauluja seinillä.