Linnan juhlat 2025 liveseuranta OFFICIAL
En vielä tällaista löytäny, joten laitetaan tulille. Puhuttako muu kuin pillumekko?
Kommentit (2591)
Vierailija kirjoitti:
Ihmeelliinen myttykasa oli Erika Vikmanion puku. ruma
Hän on jo hesarissa kehumassa "isoa poveaan" ai ai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako, jos kaksi naista hyväilevät toisiaan jossain nurkkauksessa (holvikaarten alla)?
Siellä yleisölehterin alla, kosteassa hämärässä vaativat kädet ja hamuilevat suut etsivät toisiaan...
Apua! Joko ne alotti? Kuvatkaa joku siellä! Pakko saada nähdä.
Mitähän iska sanoo, kun Allu kutsui Saipan edustajan, mutta ei HIFK-kamraatteja?
Minun vanha autokoulunopettaja oli Saipan puheenjohtajan seurassa! #melkeinjulkkkis
Vilhelm Junnila näytti olevan jo aivan sekaisin
Jo on laimeeta, isoin moka, kun yksi nainen unohti kätellä Iinestä.
Tomi Immosta ei ole poistettu lennol.. korjaan linnasta. Vielä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen heilutteli käsiään, sairaus.
Touretten syndrooma. Hienoa että tuli juhlaan haasteista huolimatta.
Rahalla ei saa tyyliä...tyylikkäät siniset luomivärit kimaltavaan pukuun pukeutuneella eukolla.
Vierailija kirjoitti:
Jo on laimeeta, isoin moka, kun yksi nainen unohti kätellä Iinestä.
Näin käy, kun vaan kutsutaan sivistyneistöä paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Missä KAJ:n tyylikkäät miehet??
Tämä. Olisivat ainakin kutsunsa ansainneet.
Vierailija kirjoitti:
Tää suomenruotsalaisen sateenkaariallianssin nainen oli paljon tyylikkäämmin pukeutunut kuin nää setan kohupuvut ja vampyyriasut mitä aiemmin näkyi. Musta puku minkä laskoksissa oli vähän sateenkaaren värejä.
Tää puku oli mun ehdoton suosikki. Todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettia? Suomen tasavallan presidentti ei osannut itse kirjoittaa kirjaa suomeksi, vaan piti käyttää suomentajaa....
Eihän Sannakaan osannut kirjoittaa kirjaansa suomeksi vaan piti kirjoittaa englanniksi. Englanniksi piti kirjoittaa vaikka ei osaa edes katastrofia kirjoittaa englanniksi vaan kirjoittaa sen catastrophy.
Vierailija kirjoitti:
Apuva Erika Vikmanilla tuo kun melkein kompastui omiin helmoihinsa! Järkyttävän noloa!
Ihan inhimillistä. Tosin puku ei ollut erityisen nätti varsinkaan alaosaltaan.
Onpas paljon väkeä ruotsinkielisiltä alueilta.
Vattu tuota tissien ja perseen esittely intoa.
Siellä yleisölehterin alla, kosteassa hämärässä vaativat kädet ja hamuilevat suut etsivät toisiaan...