Onko elämä mukavaa naisena?
Kommentit (25)
Kerran kuussa on mukavaa kun saa sisihtä, sähistä ja räiskyä
Kyllä. Se että voi olla kiva ja pitää asioista joista naiset pitävät. Miehet ärtyisiä keski-iässä. Vaihdevuosissa kohoava pulssi ei kiva, mittauksia tulee.
En tiedä, minkälaista on elämä miehenä.
En tiedä, onko elämä mukavaa naisena, koska mulla ei ole vertailukohtia. En voi kokeilla miehenä elämistä. Mun elämä on ihan ok.
On mukavaa, saa puristella tissejä aina kun haluaa. Peniskateus tosin vaivaa.
Eikö naisia ärsytä kun miehet iskee koko ajan?
En voi oikein sanoa millaista just naisena olo on, koska en tiedä miten se eroa miehenä elämisestä. Mutta on ihan kivaa.
Onhan se mukavaa, kun ei tarvitse olla kaiken aikaa vihainen eikä vihata ketään. Ei ole itse aiheutettuja vaivojakaan. Mukavaa olla myös hyvissä väleissä kaikkien kanssa.
On ihanaa kun voi kiukutella kaiket päivät ja 1000 miestä odottaa oven takana jos edelliseen kyllästyy. Voi tienata helposti miljoonia vaan keikuttamalla pyllyä somessa niin ei tarvi ees töihin mennä. Pelkkää juhlaa joka päivä.
N29
Sporttisena naisena saan juosta miehiä karkuun.
Naisilla on vaikeaa koska joutuvat todistamaan miehille esimerkiksi töissä että osaavat jotain ja jos osaavat niin miehet ei tykkää vaan alkavat kyykyttää naisia jo nainen osaa työn paremmin kuin mies.
Itse en tykkää siitä että naiset tuntevat enemmän kipua ja meillä on vähemmän serotoniinia. Lisäksi adhd-autistina on ikävää kun ei saa sukupuolensa takia diagnoosia. Pikkupoikien mukaan tehty niiden vaatimukset siis. En myöskään saa orgasmia seksiä, se olisi varmaan kivaa.
Kauniina naisena saa miehiltä ainakin huomiota, mutta eipä se kauaa taida kestää. Tykkään siitä miten jotkut miehet haluavat suojella naisia esimerkiksi sodalta :)
No mietippä kuule sitä siellä sitte.