Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväosaisten jumalanpalvelus

Vierailija
06.12.2025 |

ja hyväosaisten linnan juhlat. En kestä katsoa tuollaista tekopyhyyttä. Kukaan heistä ei koskaan uhraa ajatustakaan köyhälistön kärsimykselle. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, miten suomalaiset 'köyhät' uhriutuvat. Harva teistä on todellista köyhyyttä edes nähnyt, todellinen köyhä ei vietä 24h tällä palstalla puhelimellaan, vaan käyttää vöaikansa ruoan etsimiseen

Vierailija
22/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen ja köyhä, vanhakin.  Jeesuskin sanoo, "missä kaksi tai kolme kokoontuu minun nimeeni, siellä minä olen heidän keskellään".     Siis ei hänkään ole kiinnostunut yksinäisistä.   Masentavaa tuo kirkon sanoma.    

Kyllä Jeesuksen pitäisi olla yksinäisten auttaja. Ehkei vain raamattuun ole saatu kaikkea hyvyyttä listattua.

Eri

Jeesus ei ole yksinäisten auttaja, vaan Jumalan Poika. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasiassa hyväosaisille ne juhlat edelleen on, mutta yhä enempi muillekin, koska kutsuja saa nykyään tavallisetkin ihmiset. Minunkin ala-asteen aikainen opettajani oli vuosia sitten siellä.

Opettajat ovat osa eliittiä, eivät osa tavallista kansaa.

Vierailija
24/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha aavikon mukajumalan propaganda- ja aivopesuhuone täynnä maanpettureita. Suomen kansa joutuu kärsimään tästä hiekkajumalan palvonnasta. Luopiomaista toimintaa kansan "kermalta". Onneksi kansa sentään ymmärtää Ukko Ylijumalan suuruuden. Jos et ole vielä ymmärtänyt: Tee parannus ja Ota Ukko Ylijumala sydämeesi.

Vierailija
25/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei yksinäinen tunne itseään niin yksinäiseksi kuin kirkon tilaisuuksissa.   On niin sisäpiirin.

Vierailija
26/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään ei yksinäinen tunne itseään niin yksinäiseksi kuin kirkon tilaisuuksissa.   On niin sisäpiirin.

Kirkossa Jumala on kaukana, ihmisissä ja luonnossa Jumala on lähellä

Vierailija
27/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnan juhliin en kehtaisi mennä. Järkyttävää yhteisen rahan haaskausta eliitin iloksi. Samalla tavalla toki toimitaan kaikissa Suomen jukkisissa organisaatioissa. Ylin johto juhlii veronmaksajien rahoilla "kokouksissaan" ja alamaisille tarjotaan yksi pipari kiitokseksi joulun aikaan. Näin se menee nykyään.

Vierailija
28/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaksi turmiokseen siellä istuvat ja Herraa pilkkaavat.

Se, joka pilkkaa Herran nimeä, surmattakoon. Kansa kivittäköön hänet kuoliaaksi, olipa hän maahan muuttanut siirtolainen tai syntyperäinen israelilainen. Hänet surmattakoon, koska hän on pilkannut Herran nimeä. 3. Moos. 24:16

Ja Herra sanoi Samuelille: "Katso, minä teen Israelissa sellaisen teon, että joka sen kuulee, sen molemmat korvat soivat. Sinä päivänä minä annan toteutua Eelille kaiken, mitä olen hänen sukuansa (huonettaan/temppeliään) vastaan puhunut, alusta loppuun asti. Minä ilmoitan hänelle, että minä tuomitsen hänen sukunsa (huoneensa/temppelinsä) ikuisiksi ajoiksi sen rikoksen tähdenkun hän tiesi poikiensa pilkkaavan Jumalaa eikä pitänyt heitä kurissa. Sen tähden minä olen vannonut Eelin suvusta (huoneesta/temppelistä): 'Totisesti, Eelin suvun (huoneen/temppelin) rikosta ei koskaan soviteta, ei teurasuhrilla eikä ruokauhrilla'." 1. Sam. 3:11,14

Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa. Matt. 12:32

Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta." Matt. 24:2

Jolla on korvat se kuulkoon.

"Totisesti minä sanon teille: rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan. Ja vielä minä sanon teille: helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan." Matt. 19:23 - 24

Vierailija
29/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä se jussikin on istumassa vaikka on sanonut vihaavansa kirkkoa yli kaiken

30/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalanpalvelukset ovat kaikille jotka kuulevat niissä saarnatun Jumalan sanan. Olen köyhä ja osallistuin tähän jumalanpalvelukseen seuraamalla tv:stä.

Kaunis tuo lopussa laulettu Siunaamme sinua, Suomi.

Vierailija
31/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkko ja sen pappis-sääty ovat aina olleet osa hyvinvoivaa eliittiä, joka on maksattanut ökyelämänsä kansalla.

Kirkkoa ei kansan kärsimys kiinnosta, oman vallan ja omaisuuden maksimointi on tämän sakin itsetarkoitus. Pthyi! Ja vielä kerran Pthyi!

Komukka on aina köyhä ja katkera.  Jollain ihmeen tavalla hän kuvittelee että kaikki kuuluisi hänelle.

Vierailija
32/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus nousee suuhuni ja verenpaine nousee tappiin seuratessani tuota irvokasta näytelmää.

Vierailija
33/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko on aina ollut rikkaiden ja hyvinvoivien kirkko, täysin vastoin Jeesuksen opetusta. Vähäosaista kirkko ja pait piittaavat ainoastaan tekopyhissä juhlapuheissa.

He saavat palkkansa nyt vaan kuinka mahtaa käydä ikuisuudessa?

Vierailija
34/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sinne kaikki mennä. 

Vierailija
35/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnan juhliin en kehtaisi mennä. Järkyttävää yhteisen rahan haaskausta eliitin iloksi. Samalla tavalla toki toimitaan kaikissa Suomen jukkisissa organisaatioissa. Ylin johto juhlii veronmaksajien rahoilla "kokouksissaan" ja alamaisille tarjotaan yksi pipari kiitokseksi joulun aikaan. Näin se menee nykyään.

Me rivityöntekijät ei olla vuosiin saatu mitään joulumuistamisia, ei lahjoja ei edes hyvää joulun toivotukset, esimiehet yms eliitit sen sijaan meidän työntekijöiden selkänahasta ja raatamisesta revityt ajat korvaavat korottamalla itseään ja ostamalla toisille elitisteille punkkupulloa, herkkukoria yms. Ironista oli töissä toissa vuonna arvonta jossa joku yksi ihminen 90 hengen organisaatiossa voitti herkkukorin ja tietenkin sen herkkukorin "voitti" esihenkilö joka täysin uuvatti ja avuton kaikissa asioissa:D jos noi olis reiluja olis jokaiselle voinut kustantaa lahjakortti tai tuo herkkukori mutta koska tuhlaavat meidän työstä kerätyt rahat itseensä niin eipä heru mitään. 

Vierailija
36/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa tosiaan nämä hyväosaisten Itsenäisyyspäivän seremoniat. Ottaa myös päähän, kun lukee lehdistä juttuja nästä kaiken maailman pilipala-näyttelijöistä, -laulajista ja somejulkkiksista, jotka leuhkivat saatuaan kutsun Linnan juhliin. Ja mitä hemmettiä se p i l l u pukuinenkin siellä edustaa? Edustaako hän pienpalkkaisia naisia hoiva- ja palvelualoilta vai itseriittoista feminististä kylttyyrikermaa? Nämä pilipalatyypit häpäisevät sotiemme veteraanit, miehet ja naiset, jotka oikeasti laittoivat itsensä likoon, jotta Suomi sai säilyttää itsenäisyytensä. 

Vierailija
37/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkko ja sen pappis-sääty ovat aina olleet osa hyvinvoivaa eliittiä, joka on maksattanut ökyelämänsä kansalla.

Kirkkoa ei kansan kärsimys kiinnosta, oman vallan ja omaisuuden maksimointi on tämän sakin itsetarkoitus. Pthyi! Ja vielä kerran Pthyi!

Komukka on aina köyhä ja katkera.  Jollain ihmeen tavalla hän kuvittelee että kaikki kuuluisi hänelle.

En ole komukka, en ole  köyhä, en ole katkera mutta vihaan yli kaiken epäoikeudenmukaisuutta ja laskelmoitua hyväuskoisten ihmisten hyväksikäyttöä.

Siis tässä tapauksessa sitä, kuinka umpirikas kirkko ja sen häikäilemättömät papit röyhkeästi maksattavat ökyelämänsä kulut hyväuskoisilla, kilteillä mutta hieman yksinkertaisilla ihmisillä.

Se minua inhottaa.

Vierailija
38/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
39/39 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tutti kun yksi varakas puolituttu tuli kysymään, voisinko auttaa häntä eräässä asiassa, olisi maksanut siitä 40 euroa. Aikaa minulla olisi mennyt reilut kolme tuntia. Tietysti kieltäydyin. Hämmästyin kuitenkin, että kehtasi tulla kysymään tuollaista. Mutta kun ajattelin asiaa, niin sehän vain kuvasi eliitin asennetta köyhempiä kohtaan. Toivovat heistä itselleen orjia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi