Milloin on Intian itsenäisyyspäivä?
Naapurissani asuvat intialaiset aloittivat poraamisen ja hakkaamisen tänä aamuna klo 8. Haluan vain tietää tarkan päivän, milloin menen itse heidän oven taakse poraamaan ja soittamaan täysillä Rule Britanniaa.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mene rimputtamaan ovikelloa ja käske niiden lopettaa se mekkalointi. Tein itse niin kerran vuosia sitten, juuri itsenäisyyspäivänä, omalle remonttihullulle seinänaapurilleni. Loppui se poraaminen siihen.
Niille on käytu sanomassa sata kertaa jo tuosta mekkaloinnista jo aiemmin. Nyökkäilevöt vain, että yes yes ja mikään ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene rimputtamaan ovikelloa ja käske niiden lopettaa se mekkalointi. Tein itse niin kerran vuosia sitten, juuri itsenäisyyspäivänä, omalle remonttihullulle seinänaapurilleni. Loppui se poraaminen siihen.
Niille on käytu sanomassa sata kertaa jo tuosta mekkaloinnista jo aiemmin. Nyökkäilevöt vain, että yes yes ja mikään ei muutu.
Sano niille, että soitat poliisit paikalle jos metelöinti ei lopu. Poliisia ne pelkää ja pitäisi toimia hyvänä uhkailukeinona.