Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIllaiset ihmiset ostaa noita täysin turhia hälytinsysteemeitä?

Vierailija
05.12.2025 |

Oli taas Sect. A. huijannut yksille vanhuksille sellaiset, myyjä kusettanut ja valehdellut ties mitä.

Ei kai näitä kukaan muu ostakaan kuin höperöt vanhukset? Eikö noita ovelta ovelle -kaupustelijoita voisi jo lailla kieltää?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisikö joku sellaiset turvalaitteet, joilla voi estää myyjien tulon ovelle?

Vierailija
22/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan tavallisessa kodissa. Eikä olla vanhuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan edelleen ketunrautoihin sekä perimääni henkilömiinaan.

Vierailija
24/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri, iäkäs leski, sellaisen hankki. Antaahan se turvaa yksinasuvalle. Hän on kyllä erinomaisen skarppi sekä fyysisesti että henkisesti. 

Vierailija
25/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myisikö joku sellaiset turvalaitteet, joilla voi estää myyjien tulon ovelle?

🐶

Vierailija
26/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin näitä edes oikeasti tarvitaan? Poliisit ovat olemassa. Ei nuo vartijat kuitenkaan ehdi paikalle, jos rosvo tulee ovesta sisään.

No eipä se ehdi poliisikaan. Eikä ne rosvot ekana varmaan valitse sitä huushollia jonka seinässä on ne kyltit. 

Vierailija
27/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapuri, iäkäs leski, sellaisen hankki. Antaahan se turvaa yksinasuvalle. Hän on kyllä erinomaisen skarppi sekä fyysisesti että henkisesti. 

Millä logiikalla se antaa turvaa? Poliisi tai palokunta tai ambulanssi tulee varmasti nopeammin ja antaa oikean avun, jos on oikea hätä. Ja jos rosvot tulee ja vie jotain, ne on joka tapauksessa kaukana siinä vaiheessa, kun vartija ehtii paikalle.

Vierailija
28/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin näitä edes oikeasti tarvitaan? Poliisit ovat olemassa. Ei nuo vartijat kuitenkaan ehdi paikalle, jos rosvo tulee ovesta sisään.

No eipä se ehdi poliisikaan. Eikä ne rosvot ekana varmaan valitse sitä huushollia jonka seinässä on ne kyltit. 

Kannattaa varmaan itse tulostella ne tarrat sitten vaan.

Vierailija
29/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Mulla kävi sisätilanhiukkasmittaaja (oli tylsää niin päästin sen pojan sisälle :D) ja se sanoi, ettei he myy senioreille ollenkaan. En tilannut sisäilmanpuhdistinta, mutta jäi kyllä tyypistä ja firmasta ihan hyvä ja luotettava kuva.

Vierailija
30/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla se antaa turvaa? Poliisi tai palokunta tai ambulanssi tulee varmasti nopeammin ja antaa oikean avun, jos on oikea hätä. Ja jos rosvot tulee ja vie jotain, ne on joka tapauksessa kaukana siinä vaiheessa, kun vartija ehtii paikalle.

Ks. yllä. Ei ehdi poliisi, ja ne kyltit talon seinässä varmaan ohjaa mieluummin ryöstämään naapuritalon (eli tässä tapauksessa meidät. Meillä tosin on saatanallisen iso koiratarha pihassa hämäykseksi, koira on sellainen alle kymmenkiloinen). 

Vierailija
31/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh. Mulla kävi sisätilanhiukkasmittaaja (oli tylsää niin päästin sen pojan sisälle :D) ja se sanoi, ettei he myy senioreille ollenkaan. En tilannut sisäilmanpuhdistinta, mutta jäi kyllä tyypistä ja firmasta ihan hyvä ja luotettava kuva.

Niinpä! Minulla on onni saada työskennellä alalla, jossa asiakkaat oikesti ovat kiinnostuneita tuotteistamme. Ei tarvitse tuputtaa väkisin eikä huijata. Ja kauppa käy, kun tietävät, että olemme luotettavia ja rehellisiä.

Vierailija
32/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne ei ole kaikille turhia. Itselläni on järjestelmä johon kuuluu kulunvalvonta, lämpötilan ja kosteusprosentin seuraaminen, palovaroittimet ja kamerat. Olen paljon pois kotoa ja järjestelmän avulla säilytän mielenrauhan että kotona on kaikki kunnossa. Plus nostan/lasken lämpötilaa sopivaksi ennen kuin tulen kotiin. 

Eihän tuohon tarvita mitään firmaa. Nettikameran, anturit ja lämpösäätimet voi viritellä itsekin.

Juu, ei mullakaan ole firmaa, mutta ei kaikki osaa niitä asentaa. Silloin firma lienee ihan ok ratkaisu vaikka kalliimmaksi tuleekin. 

Ei meilläkään niitä ole itse asennettu, mutta ei niihin mitään valvontafirmaa ole kytketty. Asennettiin muiden sähköasennusten yhteydessä. 

Vierailija
33/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on väärä kysymys. Pitäisi kysyä Miksi ja Miten.

Vierailija
34/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se siinä on erona että vartijoille tulee hälytys jos on asentanut systeemit kun poliiseille ei automaattisesti mistään mene jos rosvo tulee sisään kun ei ole mitään mistä hälytys voisi tulla jos ei ole itse kotona tai kukaan ei näe.

Mulla on ulkona molemmin puolin piilossa kamerat ja sisällä pari  jotka ottaa liikkeestä kuvia ja .näen niihin etänä tietyn matkan päästä  eli eivät ota videota eikä niistä tarvitse olla varoitus kylttejä.  Sitten voi poliiseille näyttää kuvat vaikka tunnistaisin murtautujan koska on varkaalle mukavampaa että poliisi hoitaa homman kuin minä itse 

Vierailija
35/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain että parhaimmilla S A:n myyjillä on n. 5000e kuukausipalkka .

Kovia ovat myymään tai sitten vehkeet on luvattoman kalliita .

Vierailija
36/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siinä on erona että vartijoille tulee hälytys jos on asentanut systeemit kun poliiseille ei automaattisesti mistään mene jos rosvo tulee sisään kun ei ole mitään mistä hälytys voisi tulla jos ei ole itse kotona tai kukaan ei näe.

Mulla on ulkona molemmin puolin piilossa kamerat ja sisällä pari  jotka ottaa liikkeestä kuvia ja .näen niihin etänä tietyn matkan päästä  eli eivät ota videota eikä niistä tarvitse olla varoitus kylttejä.  Sitten voi poliiseille näyttää kuvat vaikka tunnistaisin murtautujan koska on varkaalle mukavampaa että poliisi hoitaa homman kuin minä itse 

Mitä se hälytys auttaa, kun rosvo on jo kaukana? Saat itse tiedon vähän aikaisemmin, että hei, täällä kävi rosvoja? Kannattaako tästä maksaa iso summa joka kuukausi??

Vierailija
37/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että koirat palaa elävältä jos en ole kotona ja tulipalo syttyy.

Vierailija
38/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain että parhaimmilla S A:n myyjillä on n. 5000e kuukausipalkka .

Kovia ovat myymään tai sitten vehkeet on luvattoman kalliita .

Onko siinä joku sääntö, että laitteet pitää olla tietyn aikaa käytössä, jotta myyjät saavat bonukset? Meillä on ollut vaikeuksia saada vanhempien tekemää turhaa sopimusta poikki, tahallaan tuntuvat hidastelevan asian käsittelyssä. Tuli mieleen, että yrittävät ehkä saada jonkun aikarajan täyteen?

Vierailija
39/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos uusi iso omakotitalo niin siellä voi ollakin jotain varastettavaa mutta kun näitä firman tarroja ja kamera on rivarikaksion seinässä. Vanhuksille myyvät ja joskus oli myyntikikka missä turvafirman myyjä kävi yöllä kopistelemassa ovia ja ikkunoita.

Vierailija
40/44 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat ihmiset.