Itsenäisyyspäivän viinat. Mitä ostitte?
Kommentit (45)
K Menun päärynäsiideriä lipittelen Linnan juhlia katsoessa. Ja pienen kuohuviinipullonkin ostin, jonka juomisesta en vielä tiedä, se voi säästyä uuteenvuoteenkin. Alle kympillä varmaan sai koko illan juomat.
Ei oikein ole alkoholin osto/käyttötapaa meillä, mutta ehkä joku normista hieman poikkeava fiinimpi saunasiideri, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle litran tölkkiviini ja miehelle puoli litraa kossua.
Lisäksi yksi kuohari.
Eli kunnon wt-meininkiä. Ekaks humallutaan, juttu luistaa, sitten naidaan, sitten riidellään ja lopuksi minä lähden vihaisena kotiin.
Selvä kuvio jo näin etukäteen.
Mies kävi Alkossa eli en tarkkaa summaa tiedä, mutta eikös tuosta lähemmäs viittäkymppiä tule?
Hyvä perinne, kerro sunnuntaina sitten menikö perinteisesti vai pitikö käydä klinikalla paikkuuttamassa toista tai toista.
Hyvää itsenäisyyspäivää silti jo näin etukäteen.
En ostanut mitään, maksoi 0 euroa.
M52
Vierailija kirjoitti:
Ööh vain juntti juo alkoholia itsenäisyyspäivänä?
Juu, juntteja on huomenna Linnassa koko salillinen cocataileja nappailemassa kattokruunijen ja pukujen välkkeessä. Hienosto marssii ja huutaa ulkosalla soihtujen valossa pipolakit vinossa.
Viinikaapissa kotona viinejä ja kuoharia, ei tarvii lähteä erikseen Alkoon.
No meillä on vanha matka-arkku täynnä väkeviä, niihin tuskin kosketaan. Aterialla nautitaan Champagnesta tuotua samppanjaa.
Iloa Itsenäisyyspäivään!! Kippis!!
Suomi viina - https://www.alko.fi/tuotteet/103828/Suomi-Viina-muovipullo/
Koskenkorva viina - https://www.alko.fi/tuotteet/914667/Koskenkorva-Viina/
Sisuviina - https://www.alko.fi/tuotteet/178158/Sisuviina-muovipullo/
Leijona viina - https://www.alko.fi/tuotteet/100076/Leijona-Viina-37-5-muovipullo/
(ilo ilman viinaa on teeskentelyä) 😁🍾🥂🍷🍸🍹🍺
Mulle litran tölkkiviini ja miehelle puoli litraa kossua. Lisäksi yksi kuohari.
Noin vähästä noin kauhea hösä?
Vierailija kirjoitti:
No meillä on vanha matka-arkku täynnä väkeviä, niihin tuskin kosketaan. Aterialla nautitaan Champagnesta tuotua samppanjaa.
"Champagnesta tuotua samppanjaa."
Sehän on sitten ihan sitä itteään.
Itsepäisyyspäivää juhlistan punaviinillä ja nyrkillisellä kukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi yksi kuohari.
Eli kunnon wt-meininkiä. Ekaks humallutaan, juttu luistaa, sitten naidaan, sitten riidellään ja lopuksi minä lähden vihaisena kotiin.
Mies kävi Alkossa eli en tarkkaa summaa tiedä, mutta eikös tuosta lähemmäs viittäkymppiä tule?
Tosirakkautta, onnea 😍
Kiitos!
Tälläistä se on ollut kymmenisen vuotta. Mut oma valinta.
Mennään juhliin kaverin luokse. Viedään pari samppanjaa kotoa. Hinta oli joku 200 euroa laatikko, kun Ranskasta tilattiin.
Vietän yksin, ostin pullon punaviiniä. Tuli kyllä juotuakin se jo eilen, eli itsenäisyyspäivä kuivin suin :D Hyvää oli kyllä viini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi yksi kuohari.
Hyvä perinne, kerro sunnuntaina sitten menikö perinteisesti vai pitikö käydä klinikalla paikkuuttamassa toista tai toista.
Hyvää itsenäisyyspäivää silti jo näin etukäteen.
Me ei olla väkivaltaisia fyysisesti, että tuskin. Ei määrätkään niin isoja ole, että kaatuiltaisiin ja siten loukkaannuttaisiin.
Mut suukopua tulee... ja paljon.
Ja kiitos, samaa teille!
Vierailija kirjoitti:
Mulle litran tölkkiviini ja miehelle puoli litraa kossua. Lisäksi yksi kuohari.
Noin vähästä noin kauhea hösä?
Eiköhän sillä ole jemmassa enemmänkin itselle. Mulle kyllä riittää litra viiniä ja pari lasia kuoharia humaltumiseen.
Pari lasia punaviiniä ruokailun yhteydessä riittää.Ei tarvinnut mistään hakea kun on oma viinikaappi.
Alkoholiton lidlin glögli 1,29e oliko se.
Koko rahalla Saunalahden votkaa. 150 euroa jäi loppukuuksi ruokaan ja joululahjoihin.
Bollinger n. 70 euroa, punkkupullo 20 euroa.