Häpeän ystävääni - ketju poistettu?
Mihin katosi ketju, missä aloittaja kertoi häpeävän ystäväänsä niin ettei halua kutsua juhliinsa? Hänen ystävänsä puhui liikaa itsestään.
Ketju oli mielestäni asiallinen ja olisin halunnut kuulla lisää näkemyksiä siitä miksi jotkut käyttäytyvät näin. Miksi jättää ystävänsä kutsumatta ja miksi ystävä on jatkuvasti äänessä?
Kommentit (4)
Politiikan tunkeminen joka paikkaan on väsyttävää. Tää sivusto oli parempi silloin kun täällä ei ollut miehiä. Sai keskustella ihmissuhteista ja arkisista asioista rauhassa.
En ehtinyt lukemaan sitä palstaa, mutta häpeän kaveriani, joka pilkkaa toisia ihmisiä heidän kuullen nauramalla pilkallisesti. Kuljin aiemmin yhdessä hänen kanssaan, mutta kyllästyin. En ole kutsunut häntä käymään, mutta hän itse aina tunkeutuu kotiini. Olen sanonut hänelle lukuisia kertoja, että pitää puhua rakentavammista aiheista, mutta se ei mene perille. Olen päättänyt pistää välit poikki.
Vierailija kirjoitti:
En ehtinyt lukemaan sitä palstaa, mutta häpeän kaveriani, joka pilkkaa toisia ihmisiä heidän kuullen nauramalla pilkallisesti. Kuljin aiemmin yhdessä hänen kanssaan, mutta kyllästyin. En ole kutsunut häntä käymään, mutta hän itse aina tunkeutuu kotiini. Olen sanonut hänelle lukuisia kertoja, että pitää puhua rakentavammista aiheista, mutta se ei mene perille. Olen päättänyt pistää välit poikki.
Oletko sanonut asiasta todella suoraan? "Puhutaan rakentavammin" kuulostaa hienovaraiselta ja ihminen joka puhu ilkeästi toisista ei välttämättä ymmärrä ellei sano suoraan, että lopeta ton peen jauhaminen.
Ehkä ketjussa ei ylistetty riittävästi vassareita ja haukuttu hallistusta?