Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monet päikkärit te lapsettomat otatte päivässä, kun kerran voitte?

Vierailija
20.04.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä yhtiäkään. Ei mulla ole aikaa ja jos nukkuisin päivällä en nukkuisi yöllä.

Vierailija
2/12 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikataulu sen sallii siis... Mut yleensä en yhtiäkään. Miksi kysyt?! Otitko itse ennen lapsia useat päikkärit päivässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein täällä naiset hermoilevat, että miten

heidän

lepohetkiensä käy, kun lapsi sairas/ ei enää päikkäri-iässä tms. Yritin vain saada huomiota siihen, ettei lapsettomillakaan aikuisilla välttämättä ole mitään supererityisiä lepohetkiä päivän mittaan.

ap

Vierailija
4/12 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään vastuulla 24/7

Vierailija
5/12 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt minulla ei olisi lapsia ni nukkuisin aamulla 12, klo 14 päikkäreille, klo 16 herätys ja kello 19 yöunille. Miksi silloin nuoruudessa en nukkunut vaan riekkuin aamuntunneille asti !! Tyhmä minä!

Vierailija
6/12 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä ajalla sitä päivätirsoja vetäisikään, kun päivässä kymmenisen tuntia menee työpäivään ja -matkoihin.

Vierailija
7/12 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan nukkumista, päiviä jolloin saa vaan loikolla miehen kanssa sängyssä, tai miksei yksinäänkin:)

Mikäs sen hienompaa kun syödä ja sen jälkeen kellahtaa sänkyyn loikoilemaan... Lukea hieman kirjaa ja painaa silmät hetken päästä kiinni ja ottaa torkut:)

Mutta me ihmiset olemme erilaisia, esim. äitini saa päänsäryn jos " makaa liian kauan" . Muutenkin puuhaa koko ajan jotakin, ei osaa olla paikoillaan... Minä taas olen lapsesta lähtien nauttinut siitä, kun saa herätä omaan tahtiin, lukea hiukan kirjaa, ehkä torkahtaa vielä hetkeksi ennen kuin nousee ylös. Sitten sipsuttelen yöpaidassa pitkälle päivään...

Vierailija
8/12 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kun on toi ipana niin aina sillon kun sekin nukkuu päikkyjä.

Vierailija
9/12 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luennolta tullessa vaan pötkölleen ja pari tuntia meni että hujahti. Olen ollut aina kova nukkumaan. Nykyään meillä äiti nukkuu päikkärit, vaan poika ei. Katsoo sillä aikaa piirrettyjä. Juu ja tiedän, paha äiti. Soo soo. :)

Vierailija
10/12 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10min -2h pitkät. Lapseton en ole lapset vaan niin isoja että voivat touhuta omiaankin.

Vierailija
11/12 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuin aina työpäivän jälkeen 0,5-1h. Vapaapäivisin nukuin usein pidemmät päikkärit. Nyt minulla on kaksi lasta 2v ja vauva. Viime yönä pääsin nukkumaan klo 23.30, vauva huusi klo 2-4 ja heräsi aamulla klo 7. Enkä ole voinut nukkua päikkäreitä, koska esikoinen ei enää nuku päivällä.

Vierailija
12/12 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi