Eläinklinikka Saari julkaisu epäammattimainen.
Miten eläinklinikka julkaisee noin epäammattimaisen julkaisun? Mitä mieltä tästä on eläinlääkäriliitto ja alan toimijat
Näkemykseni mukaan eläinlääkärit pitävät asialinjan ja asiat perustuvat totuuteen. Kirjoitusasukin on todella epäselvä ja asiaton, puhutaan jostain hoitajasta, jostain hanskoista, kuitenkin mitään ei ole tapahtunut. Hoitaja lähettänyt lemmikin eläinlääkäriin suun huonon kunnon takia. Miksi tällaista edes kirjoitetaan. Enemmänkin maine tuolla klinikalla laskee.
Kommentit (10)
Jankuti jankuti. Kumpi tällä kertaa tuli räkyttää paku-maarit vai miia?
Ap:ko on siis se, joka on aloittanut tuon aseman maalituksen?
Eläinklinikka Saari on Vaasan paras eläinklinikka.
Ei mulla muuta.
Onko Dannya näkynyt? Antaako hammaskivihoitoa?
Tällä ap:lla, joka on aiemminkin aloittanut ketjuja aiheesta, on nyt kyllä jotain henkilökohtaista eläinklinikkaa kohtaan. Älkää uskoko tätä panettelua. On ihan asiallinen paikka kyseessä.
Miten kommentoisit itse Miia Repon osuutta tähänkin juttuun. Hänen julkaisuja Saaren sivuilla. Kertoo kuinka hänen koiraltaan revittiin hampaita, mutta muissa julkaisuissa kerrotaan hänen vieneen koiransa näyttelyyn seuraavana päivänä, väitetystä hampaiden repimisestä. Kyllä kiinnostaa kuulla totuus tästä. Jos näin hän on toiminut, epäilen koko tätä Miian juttua.
Vierailija kirjoitti:
Onko Dannya näkynyt? Antaako hammaskivihoitoa?
Eihän Danny Vaasassa asu. Löytyy varmasti Raumaltakin sellainen eläinlääkäri, joka on erikoistunut sorkkaeläimiin kuten ikääntyneisiin pukkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Eläinklinikka Saari on Vaasan paras eläinklinikka.
Ei mulla muuta.
Ei todellakaan ole 😡 hoitovirheitä paljon näistä tietysti ei puhuta
Vierailija kirjoitti:
Miten kommentoisit itse Miia Repon osuutta tähänkin juttuun. Hänen julkaisuja Saaren sivuilla. Kertoo kuinka hänen koiraltaan revittiin hampaita, mutta muissa julkaisuissa kerrotaan hänen vieneen koiransa näyttelyyn seuraavana päivänä, väitetystä hampaiden repimisestä. Kyllä kiinnostaa kuulla totuus tästä. Jos näin hän on toiminut, epäilen koko tätä Miian juttua.
Täh ? Tää soppa saa kyllä mielenkiintoisia ulottuvuuksia
Onko ap:n bisnes vaarassa?