Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossukela unohtelee säännöllisesti maksaa sähkölaskuni!

Vierailija
05.12.2025 |

ja tulee näitä maksumuistutuksia, vaikka muistaakseni olen lähettänyt sinne laskut aina ja kirjoittanut vaihtoehdoksi että maksetaan "laskuttajalle" ei minulle, kaipa ne on unohtanut maksaa sitten, tämäon väärin

nytkin tuli 40 e muistutusmaksu viime kuulta!

Andy

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuluisi itse maksaa laskut, ei ole kelan tehtävä, sossulle siinä tapauksessa että olet holhouksenalainen, jotta hae sieltä edunvalvojaa. 

Vierailija
2/6 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuuluisi itse maksaa laskut, ei ole kelan tehtävä, sossulle siinä tapauksessa että olet holhouksenalainen, jotta hae sieltä edunvalvojaa. 

kyllä sähkölaskut ja lääkkeet kuuluupi toimeentulon piiriin, ei niitä tarviii itse maksaa

työkkäri + asuntotuki + toimeentulo = 1200 e kk

- vuokra eli vastike koska olen vuokralla perikunnalle, 500 e kk 122 neliön rivarissani!

Andy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni, sanot. Eikö sun kannattaisi alkaa pitää huolellista kirjanpitoa? Silloin ei tarvitse muistella. 

Vierailija
4/6 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä sähkölaskut ja lääkkeet kuuluupi toimeentulon piiriin, ei niitä tarviii itse maksaa

työkkäri + asuntotuki + toimeentulo = 1200 e kk

- vuokra eli vastike koska olen vuokralla perikunnalle, 500 e kk 122 neliön rivarissani!

Andy

Siitä voitaisiin tehdä kokeilu että miten suhtautuu jos olisi edunvalvontaa laajemmin, selvästi on osalla elämänhallinnan ongelmia, jatkuvasti kysellään täälläkin yksinkertaisimpia asioita. 

Vierailija
5/6 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäisit saada sähköä ohimolohkoosi.

Vierailija
6/6 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin ne on maksaa itse heti. 

Sit laittaa liitteenä. Ja raha maksetaan tilille. Riittää, että on eräpäivälle toimeentulotukipäätös.

Sossu sano joskus 2007 et sillä on asiakkaita. Jotka hyvä kun osaavat nimensä kirjoittaa. Heille on helpompi, et sossun kautta maksetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän