Mikä naisia siinä kiltissä miehessä niin kammoksuttaa?
Sehän on vaan hyvä että mies on kiltti eikä hakkaa tai raiskaile naisia. Kannattasko harkita sitä kilttiä?
Kommentit (16)
Se "kiltti" mies on todennäköisesti narsisti, joka pitää seksiä oikeutenaan ja puolison velvollisuutena.
Isot vitjamunat ja mikropenis yhdistettynä miestisseihin ja kaljamahaan.
Vierailija kirjoitti:
Se "kiltti" mies on todennäköisesti narsisti, joka pitää seksiä oikeutenaan ja puolison velvollisuutena.
Se jännä mies on todennäköisesti vielä enemmän narsisti.
Älä viitsi toistella tuota iänikuista kilttimies-provoa.
Ongelmana "kilttimiehessä" on se että sellaiseksi itseään nimittävä ei yleensä ole ollenkaan kiltti vaan jotakin ihan muuta. Ja kun se muu näkyy niin selvästi niin hän jää ilman seuraa.
M60
Se ettei hakkaa ja aiskaile ketään on vähimmäisvaatimus, eikä mikään saavutus.
Oikeasti kiltissä ei mikään, palstakiltissä kaikki
Kiltti on hyvä, tottakai, nyhverö mieslapsi taas ei varmaan moniakaan kiinnosta.
Ns. kiltit miehet on aina rumia ja niillä on huono hygienia. Mä tylkkään vain komeista ja hyväntuoksuisista miehistä.
Jos munahenkilö kuvittelee että jonkun vakohenkilön on velvollisuus seurustella munaukkelin kanssa, kertoo jonkinlaisesta mielenvikaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jännä mies on todennäköisesti vielä enemmän narsisti.
Kilttimies on yleensä uhriutuva narsisti, jännämies taas julkinarsisti. Julkinarskun tunnistaa kilometrin päähän ja siitä tietää, mitä on tulossa. Uhriutuva taas on salakavala, sillä vasta jälkeenpäin tajuaa miten myrkyllinen on. Mulla on ihan normimies.
En tiedä. Minä en ihastu kuin introvertteihin, hiljaisiin ja ahkerin miehiin. Siis sellaisiin, jotka eivät pidä melua itsestään. Usein juuri he ovat osoittautuneet syvälliseksi, omistautuneiksi ja lisäksi kiihkeiksi rakastajiksi.
Kannattaisko sun lopettaa tuo jankutus kilteistä miehistä? Monet kiltit miehet ovat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tavannut narsistia, jos tuollaisia puhut.
"kiltillä" miehellä on vääristynyt kuva suhteista, joka mahdollisesti liittyy nuoruuteen tai ensimmäisiin suhteisiin. Rakkaus on ollut vastikkeellista, päähän on jäänyt uskomus ettei sen ajatuksilla/tunteilla/haluilla ole arvoa, joten se sopeutunut maailmaan myötäilemällä muita. Omia tarpeita sivutetaan, koska ei halua olla hankala tai aiheuttaa draamaa.
Varsinkin jos on ollut turvaton lapsuus. Pelokas lapsi saattaa yrittää ylläpitää tasapainoa kotioloissa tukehduttamalla omia tunteita ja olemalla kiltti.
Aikuisena sama ihminen ajattelee, että jos olen kiltti, avulias, mukava, niin muut ihmiset arvostavat minusta.
Olin itse nuorena "kiltti", johtui pitkälti siitä että lapsena ei ollut tilaa tunteille, jos olin surullinen, mun piti ryhdistäytyä ja jos olin iloinen/innostunut jostain, piti rauhoittua.
Lisäksi olin kiusattu koulussa, joka johti siihen, että olin aina mukava ja auttamassa muita, omat tarpeet unohtui ihan vaan sen takia että kaipasin hyväksyntää.
On edelleen ainakin jossain määrin tuollainen ajattelumalli, mutta olen päässyt pitkälle tuosta. Osaan jopa sanoa ei nykyään.
Kysymys on manipuloiva ja provosoiva. Kammoksuminen eli inhoaminen ja pelkääminen osoittaa valta-asetelmaa ihan väärään suuntaan. Kiltti mies ei kammoksuta. Ehkä hän ei vain kiinnosta.