Tunnustan teille jotain mitä kukaan muu ei tiedä
Työpaikallamme on eräs vähän alle viisikymppinen mies, joka on komea, fiksu, hauska, itsevarma mutta hyväkäytöksinen, kaikki työpaikkamme naiset iältään 30-60 v. ovat enemmän tai vähemmän ihastuneita häneen. Myös minä, vaikken ole vapaa.
Firman juhannusjuhlissa rohkaistuin (humalassa tietenkin) ja pussailin hänen kanssaan. Pyysin anteeksi seuraavana päivänä, mutta mies flirttasi ja sanoi ettei ole anteeksipyydeltävää, hänellä kuulemma "oli oikein mukavaa". Viestiteltiin hetki niitä näitä mutta työpaikalla ihan asiallinen käytös jatkui, mitään ei tapahtunut enempää ja viestittelykin tyssäsi.
Nyt pikkujouluissa hyökkäsin taas humalassa kimppuunsa, kun olimme kahden. Tätä edelsi kyllä molemminpuolinen räikeä flirtti, tosin minä aloitin taas. Pussailimme sitten siis vain hetken ennen kotiinlähtöä, ei pahempaa.
Seuraavana päivänä mies laittoi mulle viestiä kysellen kuulumisia ja juhlista toipumista. Muutama viesti taas vaihdettiin. Töissä hymyilty toisillemme, mutta eipä taaskaan sitten mitään sen kummempaa.
Luulen miehen kyllä tietävän (pakko kai hänen on tajuta?!) että olisin valmis kanssaan ihan mihin vaan, siksi vähän ihmetyttää miksi ei tartu tilaisuuteen.
Arvelen, että
a) hän ei ole riittävän kiinnostunut minusta, vaikkei näytäkään pistävän yhtään pahakseen lähentelyitäni, tai b) ei halua draamaa, kun tietää etten ole vapaa.
Tai c) jotain muuta, mitä?
Kivittää ei nyt tartte. Tiedän jo olevani paskamainen lunttu.
Kommentit (24)
Mies tietää että oot varattu. Etsii vapaata ja uskollista?
Nautin, että jännis laittaa vosun kärsimään...
Ei mulla muuta.
Ei tässä mitään erikoista ole. Olet suomalainen lum ppu jolle ei riitä mikään.
Kivitän.
Ai jos mies ei syöksy suhteeseen varatun kanssa, niin vastaus on, että miehessä vika ja on matala libido?
Vaikka olisi ihastunut takaisin ja harrastatte kännipussailua, niin kyllä ne miehet välillä ajattelee myös aivoillaan - viimeistään sitten selvänä.