Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustan teille jotain mitä kukaan muu ei tiedä

Vierailija
04.12.2025 |

Työpaikallamme on eräs vähän alle viisikymppinen mies, joka on komea, fiksu, hauska, itsevarma mutta hyväkäytöksinen, kaikki työpaikkamme naiset iältään 30-60 v. ovat enemmän tai vähemmän ihastuneita häneen. Myös minä, vaikken ole vapaa. 

Firman juhannusjuhlissa rohkaistuin (humalassa tietenkin) ja pussailin hänen kanssaan. Pyysin anteeksi seuraavana päivänä, mutta mies flirttasi ja sanoi ettei ole anteeksipyydeltävää, hänellä kuulemma "oli oikein mukavaa". Viestiteltiin hetki niitä näitä mutta työpaikalla ihan asiallinen käytös jatkui, mitään ei tapahtunut enempää ja viestittelykin tyssäsi. 

Nyt pikkujouluissa hyökkäsin taas humalassa kimppuunsa, kun olimme kahden. Tätä edelsi kyllä molemminpuolinen räikeä flirtti, tosin minä aloitin taas. Pussailimme sitten siis vain hetken ennen kotiinlähtöä, ei pahempaa. 

Seuraavana päivänä mies laittoi mulle viestiä kysellen kuulumisia ja juhlista toipumista. Muutama viesti taas vaihdettiin. Töissä hymyilty toisillemme, mutta eipä taaskaan sitten mitään sen kummempaa.

Luulen miehen kyllä tietävän (pakko kai hänen on tajuta?!) että olisin valmis kanssaan ihan mihin vaan, siksi vähän ihmetyttää miksi ei tartu tilaisuuteen. 

Arvelen, että 

a) hän ei ole riittävän kiinnostunut minusta, vaikkei näytäkään pistävän yhtään pahakseen lähentelyitäni, tai b) ei halua draamaa, kun tietää etten ole vapaa.

Tai c) jotain muuta, mitä?

Kivittää ei nyt tartte. Tiedän jo olevani paskamainen lunttu. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vaan kaipaa mitään enempää elämäänsä? 

Vierailija
2/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies vapaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei vaan kaipaa mitään enempää elämäänsä? 

No on tämäkin ihan mahdollista. Ja toisaalta jos on tyytyväinen elämäänsä nyt, ja varmasti saa naisen kuin naisen ihan milloin vaan haluaa, niin varaa jättää osa tilaisuuksista käyttämättäkin. Hmph. 

Ap

Vierailija
4/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies vapaa?

On. 

Ap

Vierailija
5/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varovainen. Jos on liian innokas ah ah-hommiin, voi homma kääntyä itseään vastaan ja pian on ahdistelusyytteet niskassa ja työpaikka vaakalaudalla. 

Vierailija
6/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on varovainen. Jos on liian innokas ah ah-hommiin, voi homma kääntyä itseään vastaan ja pian on ahdistelusyytteet niskassa ja työpaikka vaakalaudalla. 

No on kyllä sitten tosi varovainen. Minä olen kyllä luullakseni tehnyt aloitteillani ihan selväksi että mulle sopis mikä vaan...

Ap

Vierailija
7/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

matala libido

Vierailija
8/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

matala libido

Tämäpä se. Ei enää seiso kunnolla ikänsä puolesta, mutta tykkää huomiosta ja flirtistä. Tietää, että jos menee kerran lerpun esittelemään, siitä tietää pian koko firma ja ihailut loppuu siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän