Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elvyttää seksielämä?

Vierailija
04.12.2025 |

Olen ollut tosi monta vuotta ilman seksiä (nainen), ollut lasten kanssa vain ja ollut omassa elämässä erittäin kovat vuodet. Nyt alan elpymään ja haluaisin läheisyyttä, seksiä. En suoranaisesti etsi parisuhdetta, se tulee jos tulee. 

Kävin etsimässä seuraa baareista tänä syksynä niin ei löytynyt. Ehkä asiaan vaikuttaa etten juo, mutta lähestymisiä ei tullut. Olen 40vee, joten ehkei enää tän ikäsiä seksuaalisesti edes lähestytä. 

Tinderiin ei huvittais mennä, mutta onko se ainut paikka? Haluaisin jonku turvallisen miehen peuhaamaan kanssani 😁 Ja uskaltaako kotiin pyytää? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssikursseille (jos tarvetta) ja sitten lavatansseihin

Vierailija
2/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suusta-suuhun-menetelmällä yleensä alkaa elpyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30:2 menetelmä ja kahden painelusyklin välein 1mg adrenaliinia.

Vierailija
4/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla jollet etsi pysyvää parisuhdetta. Mies kuitenkin jossain vaiheessa tykästyy ja sitten on miehellä ne erittäin kovat vuodet edessä kun sitoutumiskammoisen mukaan erehtyi.

Hanki joku laite joka pattereiden tai verkkovirran avulla pitää mieliteot kasassa. 

Et ole valmis mihinkään suhteeseen, et vielä pitkään aikaan. Ihmiset eivät ole lihanpaloja joilla sinä himojasi ma s tu r bo it

Vierailija
5/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimato sivu tai sinful

Vierailija
6/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee itse aloitteita?

Vierailija
7/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on kilttejä ja kunnon miehiä joten anna vaan numero niin ne soittelee sinulle ja saat seksiä varmasti.

Baareissa ei kukaan varmaan lähesty koska miehen pelkää pakkeja joten eivät jaksa yrittää ja nolata itseään.

Vierailija
8/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivot puheet ei saa naista innostumaan seksistä ja lämpiämään ajatukselle. 

Vierailija
9/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder!!!!!!! Laita profiilikuvan alle teksti "Rusto reikään ja rynkytystä". 

Vierailija
10/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkaa barbarasi että ilmat pysyy sisällä.

Vierailija
11/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne luokseni. Missä asut niin elvytetään sun alapää ettei se kuole.

Vierailija
12/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa nyt aluksi housut pois jalasta, elpyminen voisi sitten alkaa

Vierailija
13/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä luin?! Miksei 40 vuotiasta  lähestytä seksuaalisesti? Mä oon 39v, hyvässä kunnossa ja kroppa toimii kaikin puolin. Älä säkään ajattele itsestäsi kuin olisit joku mummeli! Sulla on parhaimmillaan vielä yli puolet elämääkin jäljellä!

Vierailija
14/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhalla v.....n?

Vierailija
15/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää panostaa omaan ulkonäköön. Laihduta liikakilot pois, hanki kiinteä kroppa urheilulla, käy hyvällä kampaajalla ja kosmetologilla, valkaise hampaasi, kasvata pitkät hiukset, osta laadukkaat alusvaatteet push up rintaliiveineen, pukeudu viettelevästi eli naisellisesti jossa korostat parhaita puoliasi. Jalkaan korkokengät ja sukkahousut. Meikkaa mutta ei yli. Sheivaa paikat. 

Kun menet baariin, osta joku drinkki ja hymyile ja katsele ympärillesi. Vältä nirppanokka ilmettä. 

Ulkoinen habitus viestittää paljon. Jos olet nunnakaavussa ja murjotat yksin, kukaan ei lähesty

Vierailija
16/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin Tinderistä sekä seksiä että kumppanin, sitä mitä milloinkin etsin. Seksiäkin kannattaa hakea vain fiksuilta miehiltä, niitäkin löytyy, myös tinderistä.

Vierailija
17/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sporttinen ja siro, mutta muodokas nainen. Huolehdin ulkonäöstä ja pukeudun korkokenkiin ja vartalonmyötäisiin mekkoihin. Tukka ja iho hoidettu, hampaat valkaistu, silinkonirinnat ja vatsa kiristetty. 

Kun menen baariin, saan aina seksiseuraa 25-65 v miehistä, etenkin nuoret miehet haluavat puumaseksiä kun olen aikalailla estoton ja ennakkoluuloton seksin suhteen. 

Vierailija
18/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene seksipalstalle kyselemään.

Vierailija
19/19 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina, kunhan on itse aloitteellinen ja ehkä vähän röykeäkin. Oletko itse valmis paneskelemaan jotain kaljalöyhkää

Stten se paikka. Aina sanotaan, ettei yksityisasuntoon kaksin. Ehkä sitä voisi pyllistää talon kulmalla pusikon kätköissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi