Se ei ole naisvihaa, että mies ei halua pariutua naisen kanssa
Kyse on yksinkertaisesti kustannus-hyöty -analyysistä.
Miksi ryhtyä johonkin, mistä saa takaisin vähemmän kuin itse antaa, ja mikä heikentää elämänlaatua eikä paranna sitä?
Älkää naiset ottako tätä niin tunteellisesti. Tiedätte mitä tehdä, jos haluatte muuttaa tilannetta. Pallo on teillä.
Kommentit (51)
Tuo loppu tekstistäsi paljastaa että olet kuitenkin loppukädessä halukas naisen kanssa suhteeseen :D Usko minua, kukaan nainen ei halua miestä joka luulee olevansa jotenkin jahtaamisen arvoinen. Tuo asenne ei ainakaan kiinnosta naisia. Mutta hyvä että hyväksyt asian! Kaikki miehet vaan eivät sovi kanssakäymiseen naisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit perustaa yhdistyksen Itsenäiset Miehet ry, ja voisit levittää tietoisuutta siitä, ettei naisia oikeasti tarvitse eikä kannata lähestyä pariutumismielessä. Moni nainen olisi kiitollinen tästä. Oikeasti.
Vain naisten tarvii sönköttää jotain itsenäisyydestä. Jos joku mies sanoo olevansa itsenäinen mies niin nauran päin naamaa.
Miehiltä tuota itsenäiseksi itseään kehumista kuulee, ei naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero miesten ja naisten välillä on se, että suurin osa miehistä haluaa jonkun naisen. Miehille on tärkeämpää se, että on edes joku nainen kuin ei ollenkaan. Naiset eivät ajattele noin; mielummin ollaan hyvässä parisuhteessa tai yksin.
Miksi tämä väite aina? Miehenä en allekirjoita. Esimerkiksi kuukausi tinderissä toi mukanaan paljon kivoja naisia, treffejä ja huomasin että minusta tykätään todella paljon. Nyt kun on kulunut puoli vuotta näillä naisilla on ehtinyt olla jo muitakin miehiä, mutta silti palaavat aina minuun. "Tulisin käymään, mutta ei pyydetä, olit tosi kiva, voitaisko tavata joku päivä taas" huomaan että nimenomaan naiset haluaisivat parisuhteeseen ja paljon enemmän, mutta itse olen se joka ei niinkään innostu, koska valitettavasti kokemukset naisista eivät ole niin hyviä ettenkö olisi todella harkitseva. Aika paljon sitä harmia on sitten tu
Kuulut pieneen ryhmään miehistä jolla on kysyntää. Siksi ei tietenkään napostele parisuhde. Suurimmalla osalla miehistä ei tinderissä parikaan kuukautta tuo edes yhtä matchiä.
Ei tietenkään ole, miksi olisi? Pariutuminen on ihan vapaaehtoista eikä kenenkään tarvitse tehdä sitä, jos ei halua. Se ei vaikuta muihin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on!! Kyllä miehen putää hyväksyä aina nainen joka sen miehen valitsee muuten se on puhdasta naisvihaa. Ei mies saa asettaa kriteerejä naiselle.
Ja ihan suoraan sanottuna ihan kaikki asiat jotka ei mene niin kuin naiset haluaa ja vaatii on pelkkää naisvihaa kun ihan kaiken outää mennä aina niin kuin nainen haluaa ja vaatii
Et saanut mieleisiäsi vastauksia, niin piti raapustaa itse? Noloa.
En ole aloittaja ja olen nainen joka on kyllästynyt siihen että ne miehet ei halua minua joita minä haluan
Miehiä ei ole koskaan, siis koskaan, kiinnostanut vakituinen pysyvä naissuhde eli sama vako eli pillu.
Ei sitoumusta. Ei avioliittoa.
Lapset turhia ja ärsyttäviä. Jos muija hoitaa kodin ja ruoat, se on fine, aikansa.
Ennen eroa tapana etsiä valmiiksi jonkin aikaa eletty kelpuutettu, ja hoitaa siirtymävaihe nopeasti.
M57v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on!! Kyllä miehen putää hyväksyä aina nainen joka sen miehen valitsee muuten se on puhdasta naisvihaa. Ei mies saa asettaa kriteerejä naiselle.
Ja ihan suoraan sanottuna ihan kaikki asiat jotka ei mene niin kuin naiset haluaa ja vaatii on pelkkää naisvihaa kun ihan kaiken outää mennä aina niin kuin nainen haluaa ja vaatii
Et saanut mieleisiäsi vastauksia, niin piti raapustaa itse? Noloa.
En ole aloittaja ja olen nainen joka on kyllästynyt siihen että ne miehet ei halua minua joita minä haluan
Se on sun nk. henkilökohtainen voivoi. Yritä vaikka Allua, sovitte hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei ole koskaan, siis koskaan, kiinnostanut vakituinen pysyvä naissuhde eli sama vako eli pillu.
Ei sitoumusta. Ei avioliittoa.
Lapset turhia ja ärsyttäviä. Jos muija hoitaa kodin ja ruoat, se on fine, aikansa.
Ennen eroa tapana etsiä valmiiksi jonkin aikaa eletty kelpuutettu, ja hoitaa siirtymävaihe nopeasti.
M57v
niinhän se menee että uusi pillu on paras pillu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero miesten ja naisten välillä on se, että suurin osa miehistä haluaa jonkun naisen. Miehille on tärkeämpää se, että on edes joku nainen kuin ei ollenkaan. Naiset eivät ajattele noin; mielummin ollaan hyvässä parisuhteessa tai yksin.
Miksi tämä väite aina? Miehenä en allekirjoita. Esimerkiksi kuukausi tinderissä toi mukanaan paljon kivoja naisia, treffejä ja huomasin että minusta tykätään todella paljon. Nyt kun on kulunut puoli vuotta näillä naisilla on ehtinyt olla jo muitakin miehiä, mutta silti palaavat aina minuun. "Tulisin käymään, mutta ei pyydetä, olit tosi kiva, voitaisko tavata joku päivä taas" huomaan että nimenomaan naiset haluaisivat parisuhteeseen ja paljon enemmän, mutta itse olen se joka ei niinkään innostu, koska valitettavasti kokemukset naisista eivät ole niin hyviä ettenkö olisi todella harkitseva. Aika paljon sitä harmia on sitten tu
Sanoin suurin osa, en kaikki miehet.
Hiivaiset tortut ja kiukutteleva juntti, miksi semmoista haluaisi?
Vain naisten tarvii sönköttää jotain itsenäisyydestä. Jos joku mies sanoo olevansa itsenäinen mies niin nauran päin naamaa.