Tiedoksenne: Ihmiset eivät pidä tähdenmuotoisista joulutortuista, sillä ne sakarat ovat kuivia
Taitettu torttu jossa hillo sisällä, on kaikkien suosikki.
Kommentit (36)
Älä jauha paskaa poloinen ihminen ne sakaran kärjet on kivan rapsakoita
Vinkki, taitettu torttu jossa luumuhillon lisäksi hiukan mantelimassaa 😋
Syökö jotkut tietyt ihmisjoukot vielä joulutorttuja? Nykyään siis?
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit ostaa kaupasta ihan niitä pelkkiä voitaikinasormia, et ansaitse hilloa ollenkaan.
Mä tykkään nimenomaan niistä osista torttuja, jotka on läpipaistuneet ainakin kun itse teen torttuja, niin etenkin hillonalta tahtoo monesti jäädä taikinamaiseksi. Kaupan valmistortut on siitä ihania, että ne on läpikypsiä.
Vierailija kirjoitti:
Syökö jotkut tietyt ihmisjoukot vielä joulutorttuja? Nykyään siis?
Läskit tyypin 2. diabeetikot.
Joulutorttukierteet on parhaita! Niissä hillo on tasaisesti eikä polta suuta.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa paistaa itsellesi pelkkää taikinaa.
Nimenomaan taitetut joulutortut ovat huonompia, niistä kun puuttuu monipuolisempaa rakennetta tuova rapsakampi osuus eli sakarat.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään nimenomaan niistä osista torttuja, jotka on läpipaistuneet ainakin kun itse teen torttuja, niin etenkin hillonalta tahtoo monesti jäädä taikinamaiseksi. Kaupan valmistortut on siitä ihania, että ne on läpikypsiä.
Se taas on amatöörien ongelma.
Totta, ihan hirveitä!
Itse teen aina puolikuun muotoisia jotta jokaiseen suupalaan tulee hilloa ja taikinankin itse koska en pidä torttutaikinasta
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelma olekaan kypsyys vaan hillon puute ja tummunut tähden sakara.
ap
Ne luunuhillolla täytetyt on ihan kamalan makuisia. Mallilla ei oo väliä.
Lapset syövätkin usein vain sen keskustan ja sakarat jäävät lautaselle.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan taitetut joulutortut ovat huonompia, niistä kun puuttuu monipuolisempaa rakennetta tuova rapsakampi osuus eli sakarat.
Se on paistajan ongelma, ei taitetun tortun reseptin.
Vierailija kirjoitti:
housuissas on kuiva torttu
Näin on mutta itselläsi on ruskeata hilloa housuissa nimenomaan takana !
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, syöt myös näkkileipää sellaisenaan ja tykkäät bretzeleistä?
PS
Tätä faktaa ei poista se, että kohta täällä joku on ulisemassa että mInÄ tYkKäÄn.