Kannatan miljonääriveroa, joka on aivan naurettavan pieni
... suhteessa siihen, että kaikkein heikko-osaisimmilta on leikattu viimeisen kolmen vuoden kuluessa noin 30% ja lisää leikkauksia tulee koko ajan.
(Miljonäärivero 1%, joka ei koske mm. omaa asuntoa)
Kommentit (49)
Annapa mä arvaan, se ei ole ainoastaan naurettavan pieni vaan ei yksinkertaisesti koske sinua lainkaan? Onpa yllättävää että suomalainen kannattaa sellaista veroa, joka ei itseään koske pienimmässäkään määrin.
Niin mitä on leikattu? Eihän niillä ole mitään otettavaa.
Se että annetaan vähemmän on eri asia. Ei teillä ole niihin rahoihin automaattisesti oikeutta.
Kommunistivero A la Minja Koskela.
Mä kannatan tasaveroa.
Euromääräistä, ei prosentuaalista.
Käyhän lapsen peruskoulu maksaa saman kuin rikkaan lapsen.
Suomi on maailman ainoa maa, jossa suurin osa ihmisistä ei tavoittele itse rikastumista, vaan toivoo, että rikkaat köyhtyisivät.
Tienaan 3 tonnia kuussa. Ehdotan että alle 2900 euroa tienaavien veroja korotetaan 50% ja yli 3100 euroa tienaavien veroja korotetaan myös 50%. Saanko kannatusta muilta 3000 euroa tienaavilta?
Vierailija kirjoitti: Annapa mä arvaan, se ei ole ainoastaan naurettavan pieni vaan ei yksinkertaisesti koske sinua lainkaan? Onpa yllättävää että suomalainen kannattaa sellaista veroa, joka ei itseään koske pienimmässäkään määrin.
Tuskinpa koskee sinuakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Suomi on maailman ainoa maa, jossa suurin osa ihmisistä ei tavoittele itse rikastumista, vaan toivoo, että rikkaat köyhtyisivät.
Jeps, sama autojen suhteen. Jos naapuri ostaa kalliimman auton, suomalainen on valmis naarmuttamaan sitä, sen sijaan että tekisi ylitöitä saadakseen samanlaisen auton. Kateellisuus on ihmeellinen voimavara täällä.
Kannatetaan, näin viimeinenkin miljonääri häippäsee tästä maasta ja Kelan luukulle laitetaan ilmoitus SULJETTU . Viidellä kielellä😂
Minusta miljonäärit voisi maksaa veroja tuloistaan saman verran kuin toimeentulotuen saajatkin. Silloin kohtelu olisi tasapuolista eikä tarvitsisi valittaa, että vain köyhät maksavat veroja.
Vierailija kirjoitti:
Kateusvero. Miljonäärit käytännössä ylläpitävät kelan etuusjärjestelmää.
Nimenomaan. Kommunistit ovat aina käsi toisten taskussa, toisten rahoja hamuamassa.Nyt jo rikkain minimaliatisen pieni osa elättää koko Suomen tukia saavia. Ja lisää pitäisi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps, sama autojen suhteen. Jos naapuri ostaa kalliimman auton, suomalainen on valmis naarmuttamaan sitä, sen sijaan että tekisi ylitöitä saadakseen samanlaisen auton. Kateellisuus on ihmeellinen voimavara täällä.
Niin paitsi, että se naapuri ostaa sen auton tekemättä itse mitään. Ei sitä kukaan kadehtisikaan, jos sen auton hankkisi omalla kovalla työnteolla ja uhrauksilla muusta tarpeellisesta.
Vierailija kirjoitti: Annapa mä arvaan, se ei ole ainoastaan naurettavan pieni vaan ei yksinkertaisesti koske sinua lainkaan? Onpa yllättävää että suomalainen kannattaa sellaista veroa, joka ei itseään koske pienimmässäkään määrin.
Niinhän rikkaatkin kannattavat sellaisia leikkauksia jotka eivät koske heitä itseään lainkaan, mutta jotka ovat erittäin tuhoisia toisille!!
Vierailija kirjoitti:
Minusta miljonäärit voisi maksaa veroja tuloistaan saman verran kuin toimeentulotuen saajatkin. Silloin kohtelu olisi tasapuolista eikä tarvitsisi valittaa, että vain köyhät maksavat veroja.
Siis mitä horiset? Miljonäärithän maksavat jo veroja yli puolet tuloistaan? Monenko arvelet jäävän Suomeen, jos loputkin pitäisi antaa tukia saaville? Minja Koskela on populisti, jonka kupla-ajattelu täyttyy suuriata lupauksista kun tietää, ettei pääse enää hallitusvastuuseen
Jonkun tilaston mukaan Suomessa on noin 1500kpl yli miljoonan vuodessa tienaavia.
Palkansaajia about 2,5 miljoonaa.
Jos yli 2,5 miljoonalta ihmiseltä kysytään, pitäisikö noiden 1500 ihmisen maksaa veroja lisää, jottei sinun tarvitsisi, onko ihme että valtaosa kannattaa miljonääriveroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Kommunistit ovat aina käsi toisten taskussa, toisten rahoja hamuamassa.Nyt jo rikkain minimaliatisen pieni osa elättää koko Suomen tukia saavia. Ja lisää pitäisi saada.
No olet kyllä nyt hieman enempi höpö. Mutta ei se Suomen tilannetta paranna vaikka kaikilta Suomen rikkailta vietäisiin kaikki rahat. Me syömme liikaa, julkinen hallinto on liika suuri, liikaa pomoihmisiä, otamme lainaa, velkaa mutta sillä ei rakenneta, investoida, vaan se jaetaan syötäväksi. Ei mitään järkee.
Minusta tuli miljonääri kun muutin Suomeen.
Vau, mitä olit sitä ennen?
Miljardööri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä horiset? Miljonäärithän maksavat jo veroja yli puolet tuloistaan? Monenko arvelet jäävän Suomeen, jos loputkin pitäisi antaa tukia saaville? Minja Koskela on populisti, jonka kupla-ajattelu täyttyy suuriata lupauksista kun tietää, ettei pääse enää hallitusvastuuseen
Sinulta taitaa puuttua sarkasmintaju.