Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä enää koskaan tee näin kassalla - Myyjät paljastavat, miksi!

Vierailija
03.12.2025 |

Asiakaspalvelijat kohtaavat työssään turhauttavia vitsejä, mutta myös vakavaa seksuaalista ahdistelua ja huonoa käytöstä. Nyt he paljastavat asiakkaiden ikävimmät tavat.

https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/924e8a4f-07bb-45b8-a87b-5453c05663b3

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten, kun kassat itse valitsee keitä he tervehtivät. Näin se vaan on. Hyvin useasti näkee, että kassa tervehtii asiaksta ja seuraavalle ei sano mitään. Nyt ne narisee sitten.

Eräskin kassaneiti jutteli mukavasti nuorelle ja pitkälle kundille. Sitten kun itse tulin siihen, niin hymy loppui saman tien. Vaikka ehdin just sanoa kassaneidille "moi", hän ei vastannut mitään takaisin tai kysynyt s-etukorttia eikä haluanko kiuttia. Sillä pitkälle kundille kassaneiti jopa ojensi kuitin, minua taas ei katsonut edes silmiin.

Vierailija
2/3 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten, kun kassat itse valitsee keitä he tervehtivät. Näin se vaan on. Hyvin useasti näkee, että kassa tervehtii asiaksta ja seuraavalle ei sano mitään. Nyt ne narisee sitten.

Eräskin kassaneiti jutteli mukavasti nuorelle ja pitkälle kundille. Sitten kun itse tulin siihen, niin hymy loppui saman tien. Vaikka ehdin just sanoa kassaneidille "moi", hän ei vastannut mitään takaisin tai kysynyt s-etukorttia eikä haluanko kiuttia. Sillä pitkälle kundille kassaneiti jopa ojensi kuitin, minua taas ei katsonut edes silmiin.

Onpa niitä töykeitä henkilöitä asiakaspalveluissakin. Varsinkin vanhat ihmiset saavat ylimielistä kohtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa niitä töykeitä henkilöitä asiakaspalveluissakin. Varsinkin vanhat ihmiset saavat ylimielistä kohtelua.

Se on kyllä myös todella ärsyttävää kun varsinkin lidlin kassat höpöttävät sisäiseen puhelimeensa. Ei tiedä sanooko asiakkaalle jotain ja kun kysyy mitä sanoit niin ei mitään vastata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi