Bussipysäkillä huojuntaliikkeitä tekevät
Mikä sua vaivaa? Osa tekee tosi levottomia nopeita lantiohuojuntoja ja askellusta, näyttää creepyltä pimeässä. Pipoa ei kuitenkaan ole tai muuta. Entä miksi pyllistelet pitkään kaupassa tai ulkona toista kohti.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on napit korvissa, et ehkä keski-ikäisestä tädistä uskoisi, ja nopeissa chillhousea. Yritän kovasti olla jorailematta, tuolta se sitten näyttää. Tai alaselkä on jumissa yön jäljiltä.
Tanssi näyttää erilaiselta kuin maaninen heijaus?
Ei välttämättä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua vaivaa, kun et siedä ihmisten normaaleja toimintoja?
Et ole nähnyt niitä. Se on tosi levotonta, ei pientä huomaamatonta. En minä veivaa lantiota pysäkillä.
Elviskin veivasi lantiota. Se oli Kuningas.
Pysäkillä ei ole musiikkia ja se on edestakaista. Nykivää liikettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole nähnyt niitä. Se on tosi levotonta, ei pientä huomaamatonta. En minä veivaa lantiota pysäkillä.
Nylkytystä?
Mua häiritsee ne edestakaisin kulkevat ihmiset pysäkeillä. Tulee jotenkin rauhaton olo siitä.
Mulla on selkäydinvamma ja olen osittain halvaantunut vyötäröstä alaspäin. Taspaino on heikompi kuin ennen sairastumistani. Huojunta on mulle normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nylkytystä?
Vähän sellainen nykivä vauhtiliikesarja. Puhuvat usein toisen kanssa ja liikkeet lisääntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Peukku. Turussakin alkanut näkymään noita.
Nyt jo noita näkynyt vaikka ei vielä joulukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on selkäydinvamma ja olen osittain halvaantunut vyötäröstä alaspäin. Taspaino on heikompi kuin ennen sairastumistani. Huojunta on mulle normaalia.
Se on ymmärrettävää. Nuo olivat hyväkuntoisia ja outoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on kylmä. Siksi liikuttelevat itseään. Ihan normaalia.
Ei sellainen hulluvatkaus tunnu pimeässä normaalilta. Takana oleva näkee sen. Eivät vatkaa katoksessa vaan tulevat esille oikein vetkuttamaan.
Apua, nauroin ääneen, kun luin tuon kuvauksen ja sain niin kauhean yskänkohtauksen (flunssa) että melkein pissasin housuihin. Vatkausta ja vetkuttelua.. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee ne edestakaisin kulkevat ihmiset pysäkeillä. Tulee jotenkin rauhaton olo siitä.
Joo. Just se. Sitä haen tässä. Yksi meni bussin eteenkin tien yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on kylmä. Siksi liikuttelevat itseään. Ihan normaalia.
Ei sellainen hulluvatkaus tunnu pimeässä normaalilta. Takana oleva näkee sen. Eivät vatkaa katoksessa vaan tulevat esille oikein vetkuttamaan.
Apua, nauroin ääneen, kun luin tuon kuvauksen ja sain niin kauhean yskänkohtauksen (flunssa) että melkein pissasin housuihin. Vatkausta ja vetkuttelua.. 😂
:D Anteeksi. Sitä on vaikea kuvailla.
No peukun käyttäjillähän on vaikka ja mitä pakkoliikkeitä voi ihan hyvin olla peukun käyttäjiä.
Tanssi näyttää erilaiselta kuin maaninen heijaus?