En voi käsittää tai ymmärtää puuroja syöviä ihmisjoukkoja
Siis mitä ihmettä? Jotkut joukot syö puuroja nykypäivänä?
Ööööh puurot on vanhusten ruokaa ja epäterveellistä?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja paljastaa, että hänellä on ymmärryksessä vikaa.
Ja pahasti. On kertonut jo lähes kaiken, mitä normaaliin elämiseen kuuluu, olevan hänelle (sille) täysin vierasta. On tosin kovasti kiinnostunut, millaista rahkaa tai jugurttia voi eläkelåiselle syöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puurot on vanhusten ruokaa.
Kun täytin 70v lopetin kokonaan kaurapuuron syönnin. Sitä ennen söi sitä varmaankin joka aamu,
Riisipuuroa syön jouluna.
Siis kuka söi ennen? "Sitä ennen söi sitä"
Vierailija kirjoitti:
Minulle puuro on hätäruokaa, jos ei ole varaa muuhun.
Mutta Iltapäivälehdessä esiteltiin erikoisia, maustettuja joulupuuroja, joista pari sai jopa minulla veden herahtamaan kielelle. 🤤
Iltalehti kirjoitteli puuroista ja laittoi aineksetkin niihin jutussaan "Testasimme Suomen kohutuimmat puurot 11 eurolla syntistä nautintoa"
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/7c0d675b-0708-483b-9c56-b63…
Kyllä minun tekisi mieli maistaa paria tai muutamaa noista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuota älyn ameebaa voi mitenkään sulkea palstalta noine päivittäin toistuvine trollauksineen? Joutuisi ainakin keksimään uusia.
Ketä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSEI TÄTÄ PASKAA JO POISTETA???
rauhoitu, kyllä se kohta poistetaan
MIksi pitäisi poistaa? Sen takia vai, että joku puurohullu vetää herneet nenäänsä siitä, ettei joku toinen ymmärrä hänen herkkuaan?
Enhän sanonut, että pitäisi poistaa. Vastaavat aloitukset yleensä poistetaan nopeasti.
Talkkunapuuro on herkkua, mutta karkeaa puurotalkkunaa ei saa enää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Up
Pup👴🏼🍺👍🏻
Oisko puuro suosituksia keski-ikäselle??,,
Manna kaura riisi vaiko tuorepuuro ois hyvä?
Niin?
🥸
Syön puuroa melkein joka päivä ja vatsa toimii vilkkaasti.
Moni syö puuroa ihan vain siksi, että se on hyvää. Jos ei pidän puuron mausta, niin ei varmaan kannata sitä syödä.
Mitä väliä sillä muutenkaan on, mitä kukakin syö? Ei ainakaan anna itsestään kovin älykästä vaikutelmaa, jos tekee tällaisia aloituksia.
Hyvää, aitoa kaurapuuroa. Kanelisokeria. Voisula-silmä.. Nam.