En voi käsittää tai ymmärtää puuroja syöviä ihmisjoukkoja
Siis mitä ihmettä? Jotkut joukot syö puuroja nykypäivänä?
Ööööh puurot on vanhusten ruokaa ja epäterveellistä?
Kommentit (106)
Joskus New Yorkissa oli puurobaari jossa sai valita puuron (kaura, riisi tai joku muu) tuliko maitoa, kermaa tm, mitä lisukkeita.
Monilla voi olla tylsä muisto veteenkeitetystä puurosta, joka on syötävää sekin, mutta puuro voi olla myös kermaista mannapuuroa jossa on makeita hedelmiä ym. Reippaasti vaan kokeilemaan uusia ruokia.
Mitäs sää itse syöt? Puuro on helppo, halpa ja ravitseva, suosittelen sullekin :)
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka syö nykypäivänä jotain puuroja?
Hoikat ja terveet
Ööööhhhhhhööhhhhööööööööhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhoooohhhooooohhhhhh!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Joskus New Yorkissa oli puurobaari jossa sai valita puuron (kaura, riisi tai joku muu) tuliko maitoa, kermaa tm, mitä lisukkeita.
Monilla voi olla tylsä muisto veteenkeitetystä puurosta, joka on syötävää sekin, mutta puuro voi olla myös kermaista mannapuuroa jossa on makeita hedelmiä ym. Reippaasti vaan kokeilemaan uusia ruokia."
Amerikassa kävin joulun aikaan perheen luona, jossa tarjottiin "rice pudding" jälkiruokana, makean marjakastikkeen kera. Ihan sama kuin meillä riisipuuro ja joku makea kiisseli.
MIKSEI TÄTÄ PASKAA JO POISTETA???
Vierailija kirjoitti:
rauhoitu, kyllä se kohta poistetaan
olen ihan samaa mieltä kanssasi, pupuseni...
Vierailija kirjoitti:
Puurot on vanhusten ruokaa.
Kun täytin 70v lopetin kokonaan kaurapuuron syönnin. Sitä ennen söi sitä varmaankin joka aamu,
Riisipuuroa syön jouluna.
Kyllä. Ja puuroon sotketaan mukaan raejuustoa ja hedelmiä ja marjoja, myös keitettyä kananmunaa. Kaikkea kerralla samalle lautaselle. Yrjöö.
Eikö tuota älyn ameebaa voi mitenkään sulkea palstalta noine päivittäin toistuvine trollauksineen? Joutuisi ainakin keksimään uusia.
Puuro on hyvää ja suoli toimii! Vai oletko joku mammmmu? Tosin syöhän nekin tattaripuuroa.
Minulle puuro on hätäruokaa, jos ei ole varaa muuhun.
Mutta Iltapäivälehdessä esiteltiin erikoisia, maustettuja joulupuuroja, joista pari sai jopa minulla veden herahtamaan kielelle. 🤤
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja puuroon sotketaan mukaan raejuustoa ja hedelmiä ja marjoja, myös keitettyä kananmunaa. Kaikkea kerralla samalle lautaselle. Yrjöö.
Nam! Paitsi tuo kananmuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rauhoitu, kyllä se kohta poistetaan
MIksi pitäisi poistaa? Sen takia vai, että joku puurohullu vetää herneet nenäänsä siitä, ettei joku toinen ymmärrä hänen herkkuaan?
Nam 😋