Jos nyt joutuisit ns sotaa pakoon jonnekin niin kuinka nopeasti alkaisit tehdä töitä?
Kommentit (13)
Ei kukaan suostuisi ottamaan sielläkään puolikuntoisia. Kirjailijaksi? Se vaatii myös koneen.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ei perinteisesti lähdetä pakoon, käydään vain töissä täällä ne jotka ei ole rintamalla, niin teki minun mummot ja niin tekisin minäkin
Nuorempi polvi kyllä lähtee pakoon.
Heti, koska ei muissa maissa hyysätä pakolaisia, kuten Suomessa.
Pitäisi varmaan saada ensin työpaikka ennenkuin voi tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ei perinteisesti lähdetä pakoon, käydään vain töissä täällä ne jotka ei ole rintamalla, niin teki minun mummot ja niin tekisin minäkin
Kuinka nopeasti? Tietysti heti alkaisin etsiä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi polvi kyllä lähtee pakoon.
Niinhän ne luulevat pääsevänsä lähtemään. Ovat sitten karkulaisia ammutaan tavattaessa.
En tekisi hetkeäkään töitä, koska kaikki maksettaisiin, asiointiin saan tulkin joka paikkaan (en haaskaa aikaa kielen opiskeluun) ja jos joku asia ei mene mieleni mukaan, soitan lehteen ja tehdään juttu rasismista.
T. Pentti
Vihervassarit olisivat ensimmäisenä pakenemassa maasta. Sivareita suurin osa joka tapauksessa. Luuletko että menisivät sodan syttyessä töihin? Jos eivät pääse pakenemaan maasta, piileskelevät jossain kellareissa kuin jänikset.