Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin 60 kiloa reilussa 8 kuukaudessa

Vierailija
03.12.2025 |

Olen pitänyt viikon pituisia vesipaastoja, joiden välissä olen syönyt yhden tuhdin aterian. Vesipaastoilla olen syönyt vitamiineja ja elektrolyyttejä ja juonut silloin tällöin kupin mustaa kahvia tai teetä. Pidin 2 kertaa muutaman päivän tauon paastoamisesta. Ensimmäisellä kerralla mässäilin oikein urakalla, jälkimmäisellä söin kevyttä ja terveellistä kasvisruokaa. Nyt olen tasan 60 kiloa kevyempi kuin maaliskuun lopussa, jolloin aloitin laihdutuksen. Kyllä tuntuu hyvältä kun ei enää tarvitse kantaa sellaista määrää liikakiloja!

Mulla on vielä muutama kilo matkaa normaalipainon ylärajaan, mutta eiköhän tämä ole toistaiseksi tässä. Talvi on niin kylmä että kaipaan kovasti kuumaa kaakaota ja lämpimiä keittoja. Vien urakan maaliin sitten kun ilmat alkaa taas lämmetä, ja pidän huolta siitä etten liho sen jälkeen enää koskaan. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Not et laihduttanut liki kahta kiloa viikossa joten painu nyt helvettiin rölläämästä.

Kahden rasvakilon karistamiseen vaaditaan 14 000 kcal energiavaje, mikä tekee 2 000 kcal päivässä. Se ylittyy varmasti, jos liikakiloja on yli 60 eikä syö mitään.

voi olla mutta tuo aloitus on silti kuraa.

Vierailija
22/26 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa tyhmälle mikä on elektrolyytti? 

ei riitä pelkkä veden juominen. On saatava suoloja. Kun juot pelkkää vettä liikaa ja liian nopeasti, aivot turpoaa. Aivoödeema. Hengenvaarallinen tila. Ettå EI siis montaa litraa tunnissa pelkkää vettä!

https://www.apteekkishop.fi/Ravintolisat/Elektrolyytit

Jotta tuo tapahtuu, pitää juoda 6 litraa vettä 2 tunnin aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa mutta miksi noin nopeasti? 

Vierailija
24/26 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo kyllä paljon. Itse laihdutin 24 kg puolessa vuodessa ja kyllä siinä mentiin jo melkein äärirajoilla.

Vierailija
25/26 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/6256380/laihdutin-21-kiloa-5-viikossa

nyt vaan vähän eri sadut kuin edellisessä.

Vierailija
26/26 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaston jälkeen kertomasi mässäily ei kaiketi ole kovinkaan suositeltavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan