Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei tarvitse ns omaa aikaa?

Vierailija
03.12.2025 |

Pystyn olemaan yksin ja viihdynkin, mutta en _tarvitse_ omaa aikaa yksin. Minusta on mukavinta kun on seuraa. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan ekstroversioksi.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Introvertti_ja_ekstrovertti

Ekstroversio eli ulospäin suuntautuneisuus on aktiivisuutta, taipumusta kokea myönteisiä tunnetiloja ja hakeutua ympäristöihin, jotka tarjoavat elämyksiä. Alapiirteitä ovat lämminhenkisyys, seurallisuus, itsevarmuus, aktiivisuus, jännityshakuisuus ja iloisuus. Matala ekstroversio on introversiota, jollainen henkilö on varautunut ja viihtyy mieluummin muutaman läheisen ystävän kanssa kuin suurissa ihmisjoukoissa.[1]

En minä ainakaan viihdy missään suurissa ihmisjoukoissa. Parhaiten viihdyn olemalla yhden tärkeän ihmisen kanssa kerrallaan. 

Vierailija
22/27 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla omaa aikaa? Omaa aikaa kaipaavat vain sellaiset, joilla ei sitä ole.

Tai sitten ei. Uskoisin, että minulla on keskimääräistä aktiivisempi kaveripiiri ja lapset ovat teinejä. On ihan kivaa olla itsekseenkin, mutta ei minua haittaa olla menossa aamusta iltaan tai kestiä ihmisiä kotonani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla omaa aikaa? Omaa aikaa kaipaavat vain sellaiset, joilla ei sitä ole.

Mitä on oma aika? Aika kun ei ole töissä, vai kun ei ole perheen kanssa? Onko ystävän kanssa vietetty aika omaa aikaa? Vai vain se kun on yksin?

Oma aika = sinulla on aikaa tehdä jotain, mitä itse haluat tehdä ilman puolisoa tai lapsia

Entä jos ei ole puolisoa tai lapsia, siis että ei asu kenenkään kanssa. Onko kaikki aika siis sitä omaa aikaa?

Kyllä, paitsi aika jonka käytät töissä tekemällä työnantajan haluamia asioita ja mahdolliset muut velvollisuudet (kuten esimerkiksi vanhempiesi auttaminen pihatöissä tai taloyhtiön asioiden hoitaminen, jos et oikeasti haluaisi tehdä niitä asioita).

Vierailija
24/27 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta en tunne mutta tulee mieleen narsistinen tyhjyys, ettei henkilö siedä tyhjyyttään vaan pitää tavallaan loisia muiden asioita.

Vierailija
25/27 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin aikaa lukemiselle, kävelylle tai ajattelulle? Itsenäisyys? Entä meneekö toiselta energiaa? Jos sulla säilyy se. Vai oletko aina rento.

Vierailija
26/27 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma, mikä aloitus. Aloittajalla on runsaasti omaa aikaa, josta nauttii. 

Vierailija
27/27 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tuollainen. Itse tarvitsen omaa aikaa yksin. Suhteen alussa tämä tuotti vähän ongelmia, mutta enää ei onneksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi