Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö usein kuinka varakkaita oltaisiin jos miehetkin kantaisi kortensa kekoon kuin naiset, eikä saavutukset jäisi niin vaatimattomiksi?

Vierailija
03.12.2025 |

Mutta miehistä on kivempi jäädä peräkylään vanhempien nurkkiin makoilemaan kuin kouluttautua ja etsiä työpaikka.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulan kantaan! Ja mikä ihana paratiisi maailma olisi ilman miesten väkivaltaa. 

Vierailija
2/5 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo myöntänyt tappion. Naiset on nyt vallassa. Olkaa hyvä areena on teidän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo myöntänyt tappion. Naiset on nyt vallassa. Olkaa hyvä areena on teidän. 

Itse en pidä tätä edes tappiona, vaan viimeisenä toivona. Me miehet yritettiin, mutta heikolla menestyksellä.

Vierailija
4/5 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lähtenyt kilpailemaan naisten kanssa koulutus- ja työpaikoista, vähenevistä luonnonvaroista, jne. 

Itse olen melko hyväkuntoinen nuorehko mies, teknisesti lahjakas, osaan selvitä luonnossa, metsästää, kalasta, laittaa ruokaa ja tarvittaessa ommella vaikka vaatteita. Olen luovuttanut suomalaisten puolesta taistelun koska väsyin. Kun tämä maa palaa, muutan metsään ja elän siellä todennäköisesti lopun ikääni koska uskon että jos täällä aletaan kähisemään niin suomalainen elämäntapa ja valtio nimeltä Suomi on ohi. 

Vierailija
5/5 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lähtenyt kilpailemaan naisten kanssa koulutus- ja työpaikoista, vähenevistä luonnonvaroista, jne. 

Itse olen melko hyväkuntoinen nuorehko mies, teknisesti lahjakas, osaan selvitä luonnossa, metsästää, kalasta, laittaa ruokaa ja tarvittaessa ommella vaikka vaatteita. Olen luovuttanut suomalaisten puolesta taistelun koska väsyin. Kun tämä maa palaa, muutan metsään ja elän siellä todennäköisesti lopun ikääni koska uskon että jos täällä aletaan kähisemään niin suomalainen elämäntapa ja valtio nimeltä Suomi on ohi. 

Voi kai sitä tietenkin vaikka millaisia satuja kertoa kateuden ja katkeruuden salaamiseksi. Satumaailmassa eläminen on vaan vaikeaa pidemmän päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä