Ihmetyttää nuori nainen, joka ei sheivaa huolella!
Ihmetyttää nuori nainen, joka ei sheivaa huolella!
Siis ymmärtäisin, jos olisi joku 40 v mummo... Mutta on puhe 25-vuotiaasta. On joskus karvoja ollut siellä, missä en niitä halua nähdä. Ihme juttu, että ei voi nähdä vaivaa toisen eteen vaikka tietää, mistä tykkään!
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nainen, joka ei pidä huolta itsestään. Todella ikävä saada sänkyyn illan päätteeksi virtsasta lemuavan karvapesän kanssa.
Brasilian vahaus ei paljoa maksa muiden menojen kanssa.
Vahauksen kanssa sama kuin sokeroinnin. Karvojen pitää ensin kasvaa 2-3 viikkoa, jotta ne voidaan vahata pois. Sitten on sileää pari viikkoa.
Sitä paitsi karvat ei haise, jos pitää hygieniasta huolta.
Mutta koskaa oletat että karvat haisevat aina, taidat olla itse sellainen haisuli. Mutta ei se mitään! Miehetkin voi käydä vahauksessa! Ei se paljoa maksa muiden menojen kanssa.
Jotenkin käy käsi kädessä karvat ja hygienian kanssa oleminen. Karvat pillu ssa eivät itse haise, vaan niiden kautta kulkeva virtsa. Virtsan lemu jää voimakkaasti haisemaan pillun kasvoihin.
Ihmetyttää mies, jolle ei aito nainen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää mies, jolle ei kelpaa aito nuoren naisen tiukka ja kiimanestettä tihkuva luonnollinen pillu.
Eli jos pillussa on karvat se on myös tiukka? Eipä taida sulla oikein olla kertynyt kokemuksia pilluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nainen, joka ei pidä huolta itsestään. Todella ikävä saada sänkyyn illan päätteeksi virtsasta lemuavan karvapesän kanssa.
Vahauksen kanssa sama kuin sokeroinnin. Karvojen pitää ensin kasvaa 2-3 viikkoa, jotta ne voidaan vahata pois. Sitten on sileää pari viikkoa.
Mutta koskaa oletat että karvat haisevat aina, taidat olla itse sellainen haisuli. Mutta ei se mitään! Miehetkin voi käydä vahauksessa! Ei se paljoa maksa muiden menojen kanssa.
Jotenkin käy käsi kädessä karvat ja hygienian kanssa oleminen. Karvat pillu ssa eivät itse haise, vaan niiden kautta kulkeva virtsa. Virtsan lemu jää voimakkaasti haisemaan pillun kasvoihin.
Virtsan lemu on juuri tavallaan se kiihottava seksinhaju! Itse pidän kovasti pikkareista missä juuri vanha kusen haju. Niin hyvä
Vierailija kirjoitti:
Ap:sta tulee mieleen eksäni joka aikansa vinkui posliinia ja sai melkein sydärin kun viimein suostuin ja läväytin näppyläisen kalkkunan naamalle. Kun eihän se samalta näytä kuin elokuvissa.
Ja kutina oli karmeat kun karvat kasvoi takaisin. Eka ja vika kerta kalkkunana.
Kun sheivaa joka päivä, ei tule mainittuja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa posliinin naisen, mutta nainen ei ehdi/jaksa sheivata päivittäin, tai iho ei kestä, on olemassa ratkaisu: mies maksaa parin-kolmen kuukauden välein laseroinnin ammattiliikkessä. Noin vuoden kuluttua ei kasva enää karvaa. Sitten miehelle voikin näyttää ovea ja antaa potkun pyllyyn.
Miksi? Tässä ei nyt ihan ole logiikka kohdallaan, jos perusoletuksena on se tuttu ja turvallinen, että posliinista pitävä mies on niljake... Miksi tarinan nainen siis haluaisi itselleen kestoposlarin, mutta antaisi kenkää miehelle joka siitä tykkää? Olisiko seuraava ukko sitten Karva-Kalevi, joka pettyisi myös syvästi ja saisi kuulla olevansa niljake sen vuoksi?
Ei noissa wt-amismammojen voimafantasioissa oikein ole logiikkaa. Turhaan sitä tavoittelet.
Vierailija kirjoitti:
Tuo sheivaaminen, miksi et itse itseltäsi sheivaile ?
Tottakai sheivaan. Häpykarvat trimmattu sopivaan mittaan ja kalun varsi sileä. Parta ajettu joka päivä. Niskavillat siistitty ettei tursu kauluksesta kuin gorillalla.
Minusta ihan normaalia hygieniaa ja huomioimista, jos ei elellä metsäläisenä erakkotuvassa tai olla jossain kertausleirillä.
Jospa Ap muuttaisit itseäsi. Ihan ensiksi on tehtävä jotain tuolle typeryydelle joka kasvaa korvien välissä. Tosin taidat olla menetetty tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei jää. Oletko sä edes koskaan hähnyt pillua? Karvat on olemassa nimenomaan hygienin takia. Niiden poistaminen on epähygienistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:sta tulee mieleen eksäni joka aikansa vinkui posliinia ja sai melkein sydärin kun viimein suostuin ja läväytin näppyläisen kalkkunan naamalle. Kun eihän se samalta näytä kuin elokuvissa.
Ja kutina oli karmeat kun karvat kasvoi takaisin. Eka ja vika kerta kalkkunana.
Kun sheivaa joka päivä, ei tule mainittuja ongelmia.
Sheivaamisestakin voi tulla näppylöitä ja tulehduksia sekä tuota kutinaa, etenkin herkällä ihoalueella. Etenkin jos sheivaa joka päivä. Vaikka ajaisi kuin varovasti geelien kanssa, ne terät aiheuttaa pieniä haavoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sheivaan. Häpykarvat trimmattu sopivaan mittaan ja kalun varsi sileä. Parta ajettu joka päivä. Niskavillat siistitty ettei tursu kauluksesta kuin gorillalla.
Minusta ihan normaalia hygieniaa ja huomioimista, jos ei elellä metsäläisenä erakkotuvassa tai olla jossain kertausleirillä.
Mikset sheivaa häpykarvojasi?
Mä sheivaan muutaman päivän välein kaikki pois tuolta alhaalta, en tykkää karvoista itselläni. Nuori nainen oon ja kyllä mun poikaystäväkin tykkää siitä että sheivailen ;)
Ihmetyttää nää ihmettelijät. Ehdittekö te ihmettelyltä naimaan?
Ajatus siitä, että häpykarvojen ajelu olisi jotenkin hygieenisempää tai että karvat itsessään haisevat virtsalta, ei perustu biologiaan eikä hygieniaan eikä totuuteen. Hajut eivät synny karvoista vaan iholle jäävistä eritteistä, ihon bakteeritasapainosta, hormonitoiminnasta ja pesutottumuksista. Jos iho pestään, karvat eivät haise.
Häpykarvojen tehtävä on suojata ihoa hiertymiseltä ja mikrobien pääsyltä pieniin ihovaurioihin. Karvojen poistaminen ei lisää hygieniaa vaan voi päinvastoin altistaa ihoärsytykselle ja tulehduksille. Siksi terveysalan ammattilaiset eivät pidä ajelua hygieenisempänä, vaan pelkästään esteettisenä valintana.
Hajuista vielä: jos alueella on jatkuvasti virtsan hajua, syy on pesutavoissa tai joskus virtsateiden tai emättimen pH:n epätasapainossa, ei karvoituksessa. Karvojen olemassaolo tai määrä ei tee ihmisestä puhtaampaa tai likaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä sheivaa! Juuri kirjoitit, että trimmaat häpykarvasi sopivaan mittaan. Ei se ole sheivaamista.
Ei se karvattomuus ilmaista ole. Jos on tiukkaa rahasta niin kyllä sen rahan käyttää mieluummin johkin tärkeämpään kuin estetiikkaan.
Ja vaikka olis miten hoikka ei sitä aina näe joka paikkaan vaikka kuinka koittas olla tarkka. Jos oot oikeen osaava niin voisit tarjoutua naiselles avuksi trimmaukseen.
Ja joillekin vahat ei sovi. Iho ärtyy/kipeytyy tai voi tulla ihottumaa. Ja joillekin jo menetelmä itsessään on liian kivuliasta.
Ja viehän se vahaus myös paljon aikaa..itel menee joskus kevyesti parikin tuntia poistaa kuumavahalla pelkät säärikarvat. Ei aina jaksa.
Toisaalta jos käyttää paljon konetta karvat kasvaa tummempina ja paksuuntuu myös. Mutta jos tahtoo vetää taas silkkiset jalat niin pitää aluksi kasvattaa niitä vähän jotta on tarttuma pintaa ottaa vahalla.
Ja kaikilla ei oo varaa käydä ammattilaisella poistattamassa.
Et sinä ongelmaasi täällä saa ratkaistua vaan puhumalla kumppanisi kanssa. Jos vain syytät, haukut ja vaadit, ei se ole rakentavaa keskustelua aiheesta.