Naisia ei vain kiinnosta tavallinen mies
Niin se vain on nykyää. Ajat muuttunu. Nuorempana kelpas. Naiset mahdottoman nirsoja
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
keskivartalopyöreä, naamasta ruma, 171cm Mikko.... jolla on vähän liian pitkät kynnet mieheksi ja vitullisen tyhmä nauru hölmöille jutuille. Syö kepappia ja juo lonkeroa. Kiukuttelee joka sunnuntai, ettei haluu mennä maanantaina duuniin.
Ei vittulan kevät sentään mä sanon!! Koita kiihottua ite tollasesta.
Lisää tuohon 40 tonnin pelivelat, kaljamaha, kalju ja 20 viikkotunnin työkokeilu.
Pitääkö sut hakata pelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on mahakkaita naisia nahkahousuissa?
Siellä sun kotonasi. Niinhän sinä väitit.
Pubeissa
Ei tavallisessa miehessä ole mitään vikaa, mutta tavallinen suomalainen mies tarkoittaa sitä ettei kontaktoi naisen kanssa.
Pidän itseäni keskiluokkaisena ja eteenpäin menevänä ja tulevaisuutta ajattelevana, mutta ihan mukava tavallinen mies kiinnostaisi jos osaisi ilmaista itseään.
Haukutaan maan rakoon ja luullaan kaikkee paskaa. Ihme touhua. Mä jaksa.
Edelleen olen komea ja pitkä vaikka juon alkoholia ja mulla on paljon velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tavallisessa miehessä ole mitään vikaa, mutta tavallinen suomalainen mies tarkoittaa sitä ettei kontaktoi naisen kanssa.
Pidän itseäni keskiluokkaisena ja eteenpäin menevänä ja tulevaisuutta ajattelevana, mutta ihan mukava tavallinen mies kiinnostaisi jos osaisi ilmaista itseään.
Naiset pitävät puhumisesta ja näyttää että ns. menestyvä mies on puheliaampi, joka kohtelee naisia paremmin kun menestyvää miestä pidetään koulutetumpana ja ns. enemmän maailmaa nähteenä eli ulkomaillla naisia kohdellaan paremmin kuin Suomessa ja ei ole ns. tavallinen juntti joka on juurtunut tähän Suomi-ilkeyteen.
Menestyviä miehiä pidetään kohteliaampina naisille. Naiset pitävät hyvästä kohtelusta...
Naiset vois tulla suoraa päin näköä sanomaan miksen kelpaa?
Tuola on 200 tuhatta työtöntä minulla menee paremmin mutta silti en saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä jo kännissä vai miten nämä sun juttusi on tavallistakin sekavampia?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän siitä seuraisi? Kävisit varmaan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän siitä seuraisi? Kävisit varmaan päälle.
Kumma ettei suoraa voi sanoa miksen kelpaa.
En vain ymmärrä naisia. Pitää lähtee pubiin katteleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä jo kännissä vai miten nämä sun juttusi on tavallistakin sekavampia?
Edelleen en ole kännissä. Mikä sun ongelma on?
Naisissa ei ole vikaa. Sinussa on. Vielä viimeisen kerran: ylipainoinen, velkaantunut, psyykkisesti väkivaltainen, sosiaalisesti ja seksuaalisesti jälkeenjäänyt, jankuttava, kaljuuntuva, paljon ryyppäävä, roskaruokaa ja karkkia mässyttävä, laiska, sivistymätön, typerä mieslapsi ei kelpaa KENELLEKÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Naisissa ei ole vikaa. Sinussa on. Vielä viimeisen kerran: ylipainoinen, velkaantunut, psyykkisesti väkivaltainen, sosiaalisesti ja seksuaalisesti jälkeenjäänyt, jankuttava, kaljuuntuva, paljon ryyppäävä, roskaruokaa ja karkkia mässyttävä, laiska, sivistymätön, typerä mieslapsi ei kelpaa KENELLEKÄÄN.
Tule tänne niin lyön sua turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säkö oot täydellinen rikas mies. Tuu tänne niin hakkaan sut pelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa ittes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa varmasti on vikaa saatanan hullu?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ruma läski työtön luuseri hullu haukkuja. Sut pitäs hakata paskaksi.
Mä en ole missää työkokeilussa oon pitkä ja ihan komea. Tienaan hyvin yli 2000 € rahaa kyl on. En käy leipäjonossa, juon alkoholia mitä sitte. Monet suomalaiset miehet juo