Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkyvyttömyyseläkkeellä oleva 61v isäni on 100% varma että hän saisi töitä heti huomenna jos vaan yrittäisi

Vierailija
02.12.2025 |

Ja että minä sekä muut ikäpolveni ihmiset olemme vain laiskoja. Itse olen tuotantotalouden insinööri. Ei oteta edes palkattomaan harjoitteluun. Niihin sentään pääsi vielä 2024.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa mennä toisesta korvasta ulos, vaikkakin nämä harhaiset arrogantit boomerit tekevät hallaa äänestyskäyttäytymisellään myös omalle jälkikasvulleen.

Vierailija
2/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käske hakea. Todistakoon puheensa. Eihän niitä lukemattomia hänelle tarjoutuvia työpaikkoja tarvitse ottaa vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa antaa mennä toisesta korvasta ulos, vaikkakin nämä harhaiset arrogantit boomerit tekevät hallaa äänestyskäyttäytymisellään myös omalle jälkikasvulleen.

61v ei ole boomeri. 

Vierailija
4/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jos on hyviä suhteita ja vankkaa osaamista, avoimessa haussa olisi ääriimmäisen epätodennäköistä vaikka osaaminen olisi huippuluokkaa.

Vierailija
5/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä äijä. Onneksesi äly periytyy äidiltä.

Vierailija
6/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea töitä ulkomailta, etenkin sinun koulutuksella luulisi saavan. 

Vierailija
7/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri työllistymismeiningit ollut hänen nuoruudessaan silloin 70-80-luvulla. Silloin pystyi mm. satamaankin vain ilmoittautumaan työvuoroon ja saamaan palkan käteen päivän päätteeksi seteleilä. Ei tuollaisille voi puhua järkeä jos eivät itse ota asioista selvää.

Vierailija
8/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti jos on hyviä suhteita ja vankkaa osaamista, avoimessa haussa olisi ääriimmäisen epätodennäköistä vaikka osaaminen olisi huippuluokkaa.

Ei se riitä. Satosellakin on niin hyvät korruptio/hyväveliverkostot kuin on Suomessa mahdollista saada kasaan eikä hänkään silti pääse hakemiinsa virkoihin noin vain.

Vierailija
9/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isäsi sitten on työkyvyttömyyseläkkeellä? 

Vierailija
10/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano isällesi että se on itse laiska. Työkyvyttömyyseläkkeellä saa tehdä töitä. 

https://www.keva.fi/uutiset-ja-artikkelit/kuinka-paljon-tyokyvyttomyyse…

Vierailija
11/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hakea töitä ulkomailta, etenkin sinun koulutuksella luulisi saavan. 

Saksaan en låhde enkä Norjaan. 

Vierailija
12/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri työllistymismeiningit ollut hänen nuoruudessaan silloin 70-80-luvulla. Silloin pystyi mm. satamaankin vain ilmoittautumaan työvuoroon ja saamaan palkan käteen päivän päätteeksi seteleilä. Ei tuollaisille voi puhua järkeä jos eivät itse ota asioista selvää.

Älä puhu paskaa. Jos ap:n isä on 61-vuotias, hän on syntynyt, öö, vuonna 1964. Siten hän on ollut 70-luvun puolivälissä kymmenvuotias. Luuletko ettei silloin ollut oppivelvollisuutta? Luuletko ettei silloin menty lukioon ja yliopistoon?

Vierailija
13/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käske hakea. Todistakoon puheensa. Eihän niitä lukemattomia hänelle tarjoutuvia työpaikkoja tarvitse ottaa vastaan. 

Riippuu ammatista ja työkokemuksesta.  Olen samanikäinen ja on pyydettykin töihin, metallipuolella tein työurani.

Vierailija
14/14 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan vanhana patuna hävetä myöntää että mahdollisuuteni saada yhtikäs mitään töitä tässä aikakaudessa jossa elämme on jotain meteoriitin iskuun kuolemisen luokkaa. Nuorempana sain töitä ja se riittää.

Etenkin ysärillä töihin pystyi vaan menemään siten että kysyi paikan päällä onko töitä. Kaikkea mahdollista olen tehnbyt raksasta paperikoneiden pyörittämiseen ja venevarustamolla työskentelyyn. Vielä kolme vuotta niin pääsen eläkkeelle tästä helvetistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan