Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelutehtävissä olevat parkuvat tuskaansa

Vierailija
02.12.2025 |

Kutakuinkin kaikki asiakkaat ovat sikoja, mutta niin ovat kassatyöntekijätkin. Omalla kohdalla sattuu noin kerran kuuaudessa, että kassanhoitaja perii väärän hinnan tuotteesta. Useimmin kyse on siitä ettei kassahenkilö huomaa aletarraa, tai sitten jos aletarraa ei ole lainkaan, kassahenkilö ei hoksaa että ilta-alen aikaan saa esim paistopistetuotteet myydään alennuksella. Vahingot on vahinkoja, mutta pyytääkö kassatyöntekijä anteeksi virhettä? Varmuudella ei. En edes muista milloin kassahenkilö olisi pyytänyt anteeksi väärin perittyä hintaa. Olisiko ollut joskus 2-3 vuottatakaperin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehti nimenomaan laittoi kyselyn asiakaspalvelusta kokemastaan epäoikeudenmukaisuuksista. Näin niitä juttuja tehdään: kysytään lukijoilta, koska sait viimeksi (joo, seksiä), onko sinua pahoinpidelty suhteessa. Oletko varastanut kaupasta, himoinnut naapuria, mikä on epätavailisin paikka, missä olet harrastanut seksiä jne.

Näin saadaan helposti klikkiotsikoita, jotka tuovat mainosrahaa lehdelle. Helppo tapa tehdä juttuja on aina järjestää lukijakysely, johon voi vastata nimettömästi. Tilaajat eivät tuo rahaa kustantajalle, vaan mainokset!

Vierailija
2/3 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aikanaan kymmenen vuotta face to face asiakaspalvelussa. Tuli mokailtua joskus ja joka kerta olen pyytänyt anteeksi, sillä alalla oppii pahoittelemaan eikä se ole lainkaan paha, koska silloin siitä ei tule myöhemminkään uralla kynnystä.

96% asiakkaista on tavallisia. Heistä ei muista seuraavana päivänä enää juuri mitään. 2% asiakkaista muistaa pitkänkin ajan jälkeen myönteisesti ja 2% kielteisesti. AP:n kuvauksen perusteella vaikuttaa siltä, että lukeutuu niihin jotka muistetaan pitkänkin ajan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmuudella pyydän anteeksi, jos mokaan. Mutta joka päivä kohtaan asiakkaan, joka on ihan m*lkku. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi