Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakee naiset, noin +-50v, housujen valinnassa

Vierailija
02.12.2025 |

Olen 49vuotias nainen. Pituutta 175cm ja painoa 73kg.

En ole ihan laiha enää, mutten pullukkakaan. Painoa on kertynyt vähän vatsan seudulle, mutta myös reisiin ja käsiin. Siis jos vertaa kakskymppiseen minuun :)

Nuorempana käytin paljon farkkuja, mutta lempifarkkujen napit ei mene enää kiinni. Ja napillinen vyötärö ylipäätään kiristää.

Olen käyttänyt nyt paljon legginssejä, mutten oikein koe niitäkään enää omikseni. Näytän ehkä vähän teiniltä niissä,  enkä halua perseeni näkyvän. Tunikan kanssa ovat toki ok.

Millaisia housuja te muut saman ikäiset käytätte? Ja varsinkin nyt talven lähestyessä...?

Mielellään ostaisin laatua, joten temut ja zalandot ei käy. Onko jotain kotimaisia liikkeitä vinkata?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän housuja ihan laidasta laitaan: farkkuja, suoria housuja, legginssejä (varsinkin urheilutrikoot, mutta toki vain vapaa-ajalla). Farkuista olen pillifarkut hylännyt jo jonkin aikaa sitten.

Mä en ajattele, että en voisi pukeutua johonkin vain ikäni vuoksi vaan pukeudun niin kuin huvittaa ja mikä näyttää hyvältä.

-N50

Vierailija
2/7 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä legginssejä.

N.60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli housuissa pitää olla stretchiä, jotta ei paina. Oletko kokeillut suomalaisen Nähdään suomalaisen näiden housuja? https://housukauppa.fi/?g=936&gn=Farkut

Ostin heiltä farkut, jotka eivät näytä farkuilta, ja on niin paljon joustavuutta, ettei ole tosikaan. Tosi kivat päällä. 

Vierailija
4/7 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut tai hame. Älä osta suoria housuja ellei kyse ole yksivärisestä jakkupuvusta. Naisillekin tulee helposti setämies-ulkonäkö

Vierailija
5/7 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin +-50 v. on suunnilleen suunnilleen sen ikäinen. 49-v. on täsmälleen suunnilleen 50-v.

Vierailija
6/7 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

cellbessin korkeavyötäröiset farkut ...todella hyvät ,istuvat ja joustavat kevyesti..koko vastaa niissä sun normaalia kokoa..täydelliset! vajaa 70€

Vierailija
7/7 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt ja leveä, jolla on vatsaa. Farkut ei oo asettuneet enää hetkeen. Tykkään käyttää legginssejä, joissa on farkkuprintti. Näitä oon löytänyt Tokmanni, dress like Marie, leso, halara

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän