Miksi ihmiset ajattelevat, että villa kutittaa?
ja merinovillaa aina suositellaan kun se ei kutita. Minulla on monia 100% villavaatteita, eivätkä ne kutita. Eivätkä siis ole merinovillaa.
Kommentit (16)
Siksi kun se ei ole ajatuksista kiinni vaan se kutittaa.
Ihmiset on erilaisia. Minä en voi käyttää tavallista lampaan villaa, siitä tulee punoittava kutiseva ihottuma. Merinosta ei tule.
Kokeile lasivillaa. Aivan varmasti kutittaa.
Mulla kutittaa villa sekunnissa. Heti, kun villavaate vain osuu ihoon, alkaa heti pistely ja kutina. En todellakaan voi käyttää.
Niitä villalankojakin on niin erilaisia, jotkut on karheampia ja ne voi kutittaa. Riippuu lankojen kehräyksestä. Ja jos on allerginen villalle niin silloin kutittaa vaikka olisi pehmeää lankaa.
No mä kuvittelen sen kutituksen niin kuin kala-allergiankin. Kutitusajatus tulee ikävästi myös lanoliinirasvoista.
Minua kutittaa. Onko sinulla herkkä tai atooppinen iho? Jos ei, ei asia ehkä kosketakaan sinua.
Onko Ap niin jälkeenjäänyt, että ei ole ikinä kuullutkaan sanaa allergia?
Kaikki villa kutittaa. Myös merino.
Vaikka mulla olisi ohut vaatekerros välissä, niin villa kutittaa. Se tuntuu pistelevältä ja iho punoittaa, ei ole ajatuksista kiinni. Toisilla on herkempi tunto ihossa. Mulla kutittaa myös jotkut merinotuotteet. Mutta ap ei taida olla terävimmästä päästä.
Villa kutittaa kulli vituttaa . Krääh krääh heheheh😂😂😂😅😅🤣🤣🤣
Kyllä ainakin minulla villa kutittaa jos on paljaalla iholla.
Vierailija kirjoitti:
Niitä villalankojakin on niin erilaisia, jotkut on karheampia ja ne voi kutittaa. Riippuu lankojen kehräyksestä. Ja jos on allerginen villalle niin silloin kutittaa vaikka olisi pehmeää lankaa.
Tämä juuri. En väitä, etteikö villa voisi kutittaa, mutta se, että villa kutittaisi AINA ja jokaista ihmistä on hassu ajatus. Lampaita on eri rotuja, villoissa on eroja.
Allergia on tietysti oma asiansa. Ei ihmisille väitetä, että pähkinät pistelee ja turvottaa kurkkua, koska jotkut ovat sille allergisia.
kyllä kutiaa jos pitää yllä viikon putkeen