Vituttaa yksinasujana: 700 g:n porkkana/lanttulaatikko maksaa vain puoli euroa enemmän kuin 400 g:n laatikko
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko syödä kaikki kerralla, puolita ja pakastimeen.
Todennäköisesti se laatikko on jo kertaalleen pakastettu, joten kannattaa tarkistaa se pakkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ostaa purkin kermaa ja porkkana pussin ja teet ite.
Vieläkin halvempi.
Tai voit tehdä siitä ison lootan lopusta porkkanarieskaa.
Kaupan on parempaa kuin itsetehty laatikko
Et vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Tommosen 700g vetää yhdellä aterialla
T. väinökyllikki 193 kiloa?
Eikö nuo laatikot ole kertaalleen pakastettuja ja myyntiin sulatettuja? En pakastais uudestaan. Ostaisin sen pienen rasian tai tekisin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommosen 700g vetää yhdellä aterialla
T. väinökyllikki 193 kiloa?
Ei välttämättä. T. VäinöKyllikki 77 kiloa!
Tee sämpylätaikina tai rieskoja lopusta. Herkkua on!
Joulu tulossa! On sullakin ongelmat, pistä puoliksi, toinen puoli pakkaseen. Nää isot laatikot ilmestyy aina kauppoihin ennen joulua näyttävästi esille.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sisäistänyt ollenkaan aiempia kommentteja? Ei noita laatikoita voi enää pakastaa uudelleen, koska ne on varastoitu pakastettuina ja sulatettu kaupan hyllyynlaittovaiheessa. Se asia mainitaan jopa itse laatikoissa, kyllä ne pienelläkin painetut tekstit on tarkoitettu luettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Sä ostaa purkin kermaa ja porkkana pussin ja teet ite.
Vieläkin halvempi.
Tai voit tehdä siitä ison lootan lopusta porkkanarieskaa.
Mut mihin laitan sen toisen kermapurkin kun K-market usein myy kaksi kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Joulu tulossa! On sullakin ongelmat, pistä puoliksi, toinen puoli pakkaseen. Nää isot laatikot ilmestyy aina kauppoihin ennen joulua näyttävästi esille.
Sinulla se ongelma nyt on, et edes ole tajunnut neuvoja pakastamisen suhteen. Onnea vaan tuleville mahataudeille, jos teet niin kuin opetat.
Ap:ta ei harmittaisi yhtään, jos kaupassa olisi vain 400g laatikoita, tuohon alkuperäiseen hintaan.
Noita oksennuksia kannattaakin syödä, jos haluaa ripulin.
Kyllä mulla yksinasuvalla menee ostaessa koko 700g porkkanalaatikkoo. Se on niin hyvää! Syön sitä noin 3 päivää putkeen.
Suomipunkerot vetää laatikkoja ja ripuloivat, rantuja mummomallin alkkarit täynnänsä!
Säästät puoli euroa kun ostat vain sen mitä syöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sisäistänyt ollenkaan aiempia kommentteja? Ei noita laatikoita voi enää pakastaa uudelleen, koska ne on varastoitu pakastettuina ja sulatettu kaupan hyllyynlaittovaiheessa. Se asia mainitaan jopa itse laatikoissa, kyllä ne pienelläkin painetut tekstit on tarkoitettu luettaviksi.
Kokkikartanon laatikossa luki, että sitä ei ole pakastettu. Kannattaa tosiaan lukea ne tekstit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla se ongelma nyt on, et edes ole tajunnut neuvoja pakastamisen suhteen. Onnea vaan tuleville mahataudeille, jos teet niin kuin opetat.
Ja mikä se ongelma on mielestäsi? Ei noita kukaan käskenyt ensin lämmittää ja sitten pakastaa vaan pakastaa suoraan kaupasta tuotua.
Miten vaikeaa se on laittaa laatikon loppu jääkaappiin odottamaan seuraavaa ateriaa. Ei mihinkään pakastimeen, vaan jääkaappiin.
Niin itse teen. Otan laatikosta lusikalla porkkanalaatikkoa annoksen paistinpannulle tai lautaselle, loput menee foliorasiassaan jääkaappiin odottamaan seuraavaa nälkää.