Millä tavalla köyhät osallistuvat talkoisiin?
Kommentit (59)
Köyhä antaa 10 euroa 100 euron omaisuudestaan.
Rikas antaa 100 euroa 1000 000 euron omaisuudestaan.
Kumpi antaa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi antaa enemmän?
Enemmänhän se valtionvelka siitä satasesta vähenee kuin kympistä. Etkö osaa laskea itse?
Jokaisella oma suunnitelma. Joillakin salainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi antaa enemmän?
Enemmänhän se valtionvelka siitä satasesta vähenee kuin kympistä. Etkö osaa laskea itse?
Tiedätkös että velka vähenisi jos sitä ei jatkuvasti otettaisi lisää. Vai etkö osaa laskea itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi antaa enemmän?
Miksi joku valtionvelka minua kiinnostaisi? Ihan yks v*tun maku
Eri
vie roskat eli perskokkareet ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi antaa enemmän?
Tiedätkös että velka vähenisi jos sitä ei jatkuvasti otettaisi lisää. Vai etkö osaa laskea itse?
Se on vaan se, että kuulemma kaikki eivät tässä maassa osaa elättää itseään ja me muut joudutaan maksamaan heidänkin elatuksensa. Otetaan vielä velkaa, että saadan kaikille saunalliset keskustakaksiot maksettua netflixillä.
Köyhin hiilijalanjälki on paljon pienempi. He ei siis ota pakkolainaa tulevilta sukupolvilta kuten varakkaat.
Kierrättämällä jokaisen killinkinsä valtiontalouteen. Ei hillota rahaa osingoissa, eikä muuallakaan. Siksihän talous nyt sakkaa odotettua pahemmin, kun raha ei kierrä. Ja tästä varoitettiin kyllä, tuttu kuvio. Suomen valtio romahti köyhien takia!
Köyhä osallistuu talkoisiin jättämällä yhden tukikuukauden massit nostamatta.
Köyhät käyttää jokaisen roposen. Kaikki mitä tulee, myös menee. Köyhä ei sijoita eikä säästä. Kaikki kulutukseen. Hienoa!
Niinistö sentään kävi pressanvaali kampanjassaan antamassa köyhälle 20 kymppisen.
Jostain syystä tv-kameroiden armeija oli samaan aikaan paikalla.
Jos joku vielä muistaa..
Vierailija kirjoitti:
Köyhät käyttää jokaisen roposen. Kaikki mitä tulee, myös menee. Köyhä ei sijoita eikä säästä. Kaikki kulutukseen. Hienoa!
Upeaa! Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Köyhin hiilijalanjälki on paljon pienempi. He ei siis ota pakkolainaa tulevilta sukupolvilta kuten varakkaat.
Köyhillehän ne pakkolainarahat on nostettu. Ei niitä työssäkäyvä itsensä elättäjä mihinkään tarvitse.
Suomessa jaetaan sosiaalitukia yli 90 miljardia euroa vuodessa.
Se vastaisi 2 miljoonan työssäkäyvän 50 000 euron vuosipalkkaa jos kävisitte töissä.
Kun yli 66% ihmisistä on täysin persaukisia, loppuu yleinen omistusoikeus demokraattisella päätöksellä.
Olet onnellinen etkä omista mitään!
Talkootyö on vapaaehtoista, palkatonta työtä, joka tehdään yhteisen hyvän eteen, kuten naapureiden auttamiseksi tai taloyhtiön pihatöiden hoitamiseksi. Se on luonteeltaan tilapäistä, ja siihen voi liittyä myös yhteisöllisyyttä ja viihtymistä, eikä siihen yleensä vaadita erityisosaamista. Talkoissa voi esimerkiksi siivota, maalata tai kunnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät käyttää keskiluokkaisen työllä ansaitsemat rahat.
Kela-eläjä istuu työssäkäyvän ruokapöydässä.
Ovat hengessä mukana.